کد خبر : 1264263 | 11 شهریور 1394 ساعت 13:01 | 2.4K بازدید | 0 دیدگاه

برگزاری نشست هیات رئیسه فدراسیون فوتبال

نشست هیات رئیسه فدراسیون فوتبال به ریاست علی کفاشیان آغاز شد.

برگزاری نشست هیات رئیسه فدراسیون فوتبال
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا، جلسه هیات رئیسه فدراسیون فوتبال صبح امروز با حضور علی کفاشیان، دکتر محمود اسلامیان، دکتر علیرضا اسدی، مهدی تاج، غلامرضا بهروان، حیدر بهاروند، شهاب الدین عزیزی خادم، دکتر شهرام دبیری و دکتر الهه عرب عامری آغاز شد.

در ابتدای این جلسه علی کفاشیان، رئیس فدراسیون فوتبال، اظهار کرد: در هفته های سنگین کاری فدراسیون و سازمان لیگ به سر می بریم. از زحمات دکتر اسدی به خاطر زحماتی که بر عهده داشته، تشکر می کنیم. فدراسیون فوتبال طی هفته ها و ماه گذشته اردوهای تدارکاتی تیم های ملی فوتبال جوانان، نوجوانان، امید و بزرگسالان را برگزار کرده است.

وی افزود: تیم ملی فوتبال بزرگسالان در اردوی آماده سازی به سر می برد و پنج‌شنبه هفته جاری به مصاف تیم گوام خواهد رفت. تیم ملی فوتبال امید به هلند رفته و علاوه بر برگزاری اردوی تدارکاتی، دو دیدار دوستانه نیز برگزار می کند. تیم ملی جوانان در مشهد مقدس سه بازی دوستانه با تیم های سوریه و عراق و تیم ملی نوجوانان نیز با سوریه در تهران دو دیدار تدارکاتی را برگزار کرده است.

رئیس فدراسیون فوتبال ادامه داد: اردوی تیم ملی فوتبال نوجوانان بانوان در اصفهان برگزار شد و این تیم دو بازی با تیم های اصفهانی انجام داد و هم اکنون تمرینات آماده سازی خود را در کمپ تیم های ملی پیگیری می کند. تیم ملی فوتسال بانوان نیز سه بازی دوستانه با تیم ملی فوتسال ازبکستان برگزار کرد. ضمن این که اردوی آماده سازی تیم ملی فوتسال بانوان در جزیره کیش تشکیل شد تا ملی پوشان با آمادگی کامل به رقابتهای قهرمانی آسیا بروند.

کفاشیان گفت: میزبان رقابت‌های تیم های عراق و چین تایپه و افغانستان با ژاپن از سری رقابت‌های انتخابی جام جهانی 2018 روسیه را بر عهده گرفته ایم که کلیه فعالیت‌ها مربوط به برگزاری مسابقه و اسکان تیم ها و مهیا کردن شرایط تمرینی در حال انجام شدن است. هدف‌مان از میزبانی بازی‌های فوق این است که اعتبار کشور را افزایش دهیم و با توجه به مشکلاتی که همچنان وجود دارد، باز هم کارهای خود را انجام داده و در تلاش هستیم تا به بهترین شکل ممکن فعالیت‌های خود را به مرحله اجرا برسانیم.

دیدگاه‌ها