کد خبر : 1264276 | 11 شهریور 1394 ساعت 13:19 | 5.4K بازدید | 0 دیدگاه

غلامی: گلزنان جوان خوبی در لیگ داریم

مهاجم باتجربه استقلال اهواز در مورد شرایط تیمش گفت و گویی انجام داد و قول داد اوضاع بعد از تمرینات به نفع آبی های اهواز شود.

غلامی: گلزنان جوان خوبی در لیگ داریم
به گزارش "ورزش سه"، محمد غلامی در مورد وقفه ایجاد شده در لیگ گفت: من فک می کنم این وقفه به نفع تیم ما باشد چون می توانیم با دقت بیشتری تمرین کنیم. قرار است یک مربی بدنساز نیز به ما اضافه شد که مطمئنا کمک می کند زیرا ما پیش از فصل بدنسازی نکردیم البته شاید این وقفه به ضرر تیم هایی باشد که روند خیلی خوبی داشتند و از لحاظ بدنی نیز آماده بودند ولی ما نیز می توانیم بیشتر آماده باشیم و به آینده امیدوار باشیم.

او در مورد اینکه در 5 هفته سپری شده از لیگ استقلال اهواز عملکرد خوبی داشته یا خیر ادامه داد: به نظرم خیلی خوب نتیجه گرفتیم و چه داخل و چه خارج از خانه خوب بازی کردیم و در این وقفه همانطور که گفتم بهتر از این ها خواهیم شد.

مهاجم استقلال اهواز که تا به الان یک گل به ثمر رسانده با اشاره به اینکه به دنبال بهتر شدن روندش است ادامه داد: من یک گل 3 امتیازی در زمین خودمان به سیاه جامگان زدم. خودم پنالتی گرفتم و خودم تبدیل به گلش کردم ولی در کل امسال رقابت بین تیم ها و بازیکنان بیشتر است و ما شاهد بازیکنان جوان و گلزن خوبی در لیگ هستیم که من نیز با آنها رقابت خواهم کرد. قرار است باشگاه ما 2 هافبک نفوذی خارجی بگیرد که امیدوارم آنها خوب باشند و به کار ما بیایند.

غلامی در پایان در مورد اوضاع مالی باشگاه استقلال اهواز افزود: به شخصه تا الان پولی نگرفتم طبق صحبت های انجام شده قرار است پول ما را بدهند.

دیدگاه‌ها