کد خبر : 1264277 | 11 شهریور 1394 ساعت 13:19 | 11.7K بازدید | 0 دیدگاه

کامیابی‌نیا: تمام باشگاه ها مشکل مالی دارند

هافبک دفاعی جوان پرسپولیس که در 5 هفته اخیر لیگ علیرغم عدم نتیجه گیری تیمش عملکرد بسیار خوبی داشت معتقد است فقط می تواند درباره حیطه کاری خودش صحبت کند و مسائل مالی به او مربوط نمی شود.

کامیابی‌نیا: تمام باشگاه ها مشکل مالی دارند
به گزارش "ورزش سه"، کمال الدین کامیابی نیا با اشاره به اینکه پیروزی در بازی فولاد قبل از شروع تعطیلات انگیزه آنها را بالا برده گفت: خدا را شکر بعد از بازی فولاد شرایط روحی خیلی خوبی پیدا کردیم و بچه ها با انگیزه در تمرینات حاضر شدند. یک بازی دوستانه هم با تیم ملی ناشنوایان انجام دادیم که مفید بود. باید خیلی خوب تمرین کنیم تا روز بازی با سایپا 3 امتیاز را بگیریم.

او در مورد عدم امتیازگیری پرسپولیس در 5 هفته سپری شده از لیگ ادامه داد: این را مطمئن باشید شرایط تیم ما هفته به هفته بهتر می شود. تمام کارشناسان از زیبا فوتبال بازی کردن پرسپولیس لذت بردند ولی متاسفانه نتوانستیم در شأن پرسپولیس امتیاز بگیریم اما در بازی با فولاد هم قسم شدیم ببریم خوشبختانه همین اتفاق افتاد. بچه ها برای بازی با سایپا و گرفتن 3 امتیاز لحظه شماری می کنند.

بازیکن سرخپوشان تهران که در دیدار دوستانه پنالتی را تبدیل به کرد در مورد اینکه از این به بعد در بازی های رسمی پنالتی خواهد زد یا خیر گفت: راستش تیم ما پنالتی زن های خوبی دارد. هادی نوروزی در بازی دوستانه لطف کرد و به من گفت پنالتی بزنم. بازیکنان ما مثل طارمی، رضائیان و عالیشاه خوب پنالتی می زنند اگر مربی صلاح بداند من هم این کار را انجام می دهم اما به نظرم پنالتی زدن اصلا مهم نیست.

کامیابی نیا در مورد اعتصاب پرسپولیسی ها نظرش را اینگونه بیان کرد: اعتصابی در کار نبود ما تمرین مان را انجام دادیم. 5، 6 نفر از بچه ها ناراحت بودند که باشگاه تا الان اسپانسر نگرفته البته تمام باشگاه های ایران مشکل مالی دارند. آقای طاهری دارد زحمت می کشد و دنبال اسپانسر است، انشاالله خیلی زود تکلیف باشگاه مشخص شود. من به شخصه از نفت تهران هم طلب دارم و 65درصد از پولم را گرفتم. متاسفانه وقتی از آن تیم رفتم، مسوولان باشگاه دیگر جواب تلفنم را ندادند. یک روزی ما از این فوتبال می رویم و این خوبی هاست که از آدم ها به جا می ماند. علیرغم میل باطنی ام مجبور شدم از باشگاه نفت تهران شکایت کنم کاری که در این چند ساله هرگز انجام نداده بودم.زمانی که به باشگاه پرسپولیس آمدم خود آقای قنبرزاده با من تماس گرفت و گفت پولت را تمام و کمال می دهیم اما تا الان چنین اتفاقی نیفتاده.

این بازیکن در مورد اینکه موافق است هواداران به باشگاه کمک کنند یا خیر گفت: این مساله زیاد در حیطه من نیست که بخواهم دخالت کنم. این مساله باید کارشناسی شود، باشگاه مدیرعامل دارد و این موضوع به من مربوط نمی شود. من باید در مورد حیطه کاری خودم صحبت کنم.

کامیابی نیا در پایان در مورد اینکه به نظرش در اردوهای بعدی تیم ملی می تواند نظر مثبت کارلوس کی روش را جلب کند یا خیر افزود: خدا را شکر در 5 هفته ای که گذشت از شرایط خودم راضی بودم. هفته به هفته بهتر می شوم. می خواهم همین روند را ادامه دهم و امیدوارم تیمم نتیجه بدهد و هیچگاه ناامید نمی شوم.انشاالله در اردوهای بعدی تیم ملی دعوت شوم چون پتانسیلش را دارم و فقط باید تلاشم را بیشتر کنم. امیدوارم تیم ملی روز پنجشنبه در بازی با گوام با حمایت هواداران نتیجه بگیرد.

دیدگاه‌ها