کد خبر : 1264287 | 11 شهریور 1394 ساعت 13:59 | 27.6K بازدید | 0 دیدگاه

شهبازی: ماجرای پروپجیچ را دخیا مقایسه نکنید

عضو کمیته نقل و انتقالات سازمان لیگ ادعا می کند نمی شود ماجرای پروپجیچ را با دروازه بان منچستر یونایتد مقایسه کرد.

شهبازی: ماجرای پروپجیچ را دخیا مقایسه نکنید
به گزارش "ورزش سه"، دخیا روزر گذشته در پایان نقل و انتقالات تابستانی به دلیل این که نتوانست مدارک خود را به موقع به فدراسیون فوتبال اسپانیا برساند، از حضور در جمع کهکشانی ها بازماند و این اتفاق دقیقا برای پروپجیچ هم افتاده است. او هم حدود 30 دقیقه بعد از پایان فصل نقل و انتقالات برای تیم کوکشی آلبانی در انتخابی یورو لیگ بازی کرد و به نظر نمی رسد انتقالش به استقلال قانونی باشد.

با این حال شهبازی ادعا می کند این دو موضوع ربطی به دخیا ندارد: این دون موضوع را با هم مقایسه نکنید. دخیا به دلیل این که مدارکش دیر به دست فدراسیون فوتبال اسپانیا رسید و سیستم تی ام اس بسته شده بود، نتوانست با رئال مادرید قرارداد امضا کند. اما پروپجیچ پیش از پایان مهلت نقل و انتقالات با پروپجیچ قرارداد امضا کرده بود و با باشگاه کوکشی توافق کرده بود بعد از بازی کوکشی در انتخابی یورو لیگ به جمع استقلال اضافه شود. پس خودتان می بینید که این 2 موضوع کاملا با هم فرق دارد.

او در باره صحبت های دبیرکل فدراسیون فوتبال مبنی بر این که مسوولیت بازی دادن به پروپجیچ برعهده باشگاه استقلال هم گفت: آقای اسدی درست گفته است. معنی این حرف این است که صحت مدارک ارائه شده از طرف باشگاه استقلال برعهده خود باشگاه است و سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال هیچ گونه مسوولیتی را در این باره برعهده نخواهد گرفت.

دیدگاه‌ها