کد خبر : 1264299 | 11 شهریور 1394 ساعت 14:50 | 23.1K بازدید | 0 دیدگاه

تا گودرزی باشد، مدیرعامل استقلال نمی شوم

فتح الله‌زاده: درانتخابات فدراسیون شرکت می‌کنم

مدیرعامل استقلال از شرکت در انتخابات اسفند ماه ریاست فدراسیون فوتبال خبر داد.

فتح الله‌زاده: درانتخابات فدراسیون شرکت می‌کنم
علی فتح الله زاده به "ورزش سه" گفت که تا زمانی که گودرزی وزیر ورزش و جوانان باشد دیگر مدیرعامل استقلال نخواهد شد.
پرسپولیس با انتشار برگه هایی در بین هواداران از آنها درخواست کمک مالی کرده اند، کاری که شما هم چند سال پیش انجام داده بودید.
نه کار ما به این شکل نبود. ما در آن زمان برای این که می خواستیم استادیومی بسازیم از مردم کمک خواستیم که البته کمک های زیادی هم جمع نشد.

کاری که پرسپولیسی ها به نتیجه می رسد؟
نه به این شکل به نتیجه نمی رسد. همین که تماشاگران بلیت می خرد و به استادیوم می رود کمکش را به باشگاه انجام داده است. ب هرحال تماشاگری که پول می دهد و به استادیوم می رود حدودا در ماه چیزی در حدود 200 هزار تومان در ماه به باشگاه کمک می کند و با توجه به این اکثر تماشاگران جوان هستند و از خانواده پول تو جیبی می گیرند نمی شود از آنها انتظار زیادی داشت. البته مسولان پرسپولیس می توانستند با وزارت ورزش هماهنگ کنند و بخشی از سهام باشگاه را به هواداران واگذار می کردند. حالا ممکن است یکی مثل آقای هدایتی 200 میلیون تومان کمک کند اما در کل این طرح خوبی نیست.

فکر می کنید درست است که هوادار از جیبش پول بدهد تا بازیکن پول میلیاردی بگیرد؟
آن زمان که من این کار را کردم زمان بعد از انقلاب بود و باشگاه دولتی نبود و رها شده شود. ما در آن زمان برای تجهیز کمپ این کار را کردیم. البته مدیران پرسپولیس هم تحت فشار هستند و من قصد دخالت در کار آنها ندارم ولی به عنوان یک کارشناس بعید می دانم این کار جواب بدهد.

چرا استقلال و پرسپولیس اینقدر مشکلات مالی دارد؟
زمانی که 2 سال پیش گفتند برای استقلال اسپانسر گرفته اند من خیلی خوشحال شدم. با این که من را کنار گذاشته بودند گفتم 25 میلیارد پول کمک می شود که این پول کاملا کافی بود. جالب است که امسال آقای آتیلا حجازی و خشایار محسنی هم می خواستند 30 میلیارد تومان پرداخت کنند ولی وزارتخانه به حضور آنها مخالفت شد. این مهم نیست ولی برای من عجیب است که چطور با حضور این ارقام دو باشگاه به مشکل خورده اند.

یعنی شما می گویید این پول ها پرداخت نشده است؟
آنطور که به نظر می آید این پول پرداخت نشده است. به هرحال بازیکن وقتی پول نگیرد تیم به حاشیه می رود و به همه سخت می گذرد. امیدوارم هرچه زودتر مشکل مالی باشگاه حل شود تا استقلال بتواند سرحال به کارش ادامه بدهد.

ظاهرا شما از حرف های گودرزی که گفته بود افشارزاده از شما مدیر بهتری است ناراحت شده اید. درست است؟
نه من ناراحت نیستم. هرکسی نظر خود را می دهد و به قول معروف هرکسی از ظن خود شد یا من. من و خیلی های دیگر هم اعتقاد داریم که آقای علی آبادی و مهرعلیرزاده مدیران خیلی بهتری از آقای گودرزی بودند و این همه تنش وجود نداشت. به هرحال ایشان چنین نظری داشتند و من هم نظرم این است.

ولی شما گفته بودید که کلی جام دارید و به نوعی از عملکرد خودتان دفاع کردید.
نه من خواستم به آقای گودرزی بگویم که چه کسی هستم. به هرحال ایشان فوتبال نیستند و خواستم که یک وقت مشاوران ایشان اطلاعات غلط ندهند. به هرحال من با پشتوانه هواداران استقلال جام هایی گرفته ام که نباید آنها نادیده گرفته شود.

یعنی دیگر به فکر مدیرعاملی در استقلال نیستید؟
من قبلا هم گفتم با این مدیریت غیر فوتبالی و روشن نبودن منابع مالی اگر بیایم سوهان به روح خودم و هواداران می کشم. انشاالله وقتی آقای گودرزی رفت دوباره بر می گردم.

زمانی گفته بودید می خواهید وارد مدیریت در فدراسیون فوتبال شوید. هنوز هم روی حرفتان هستید؟
بله من انشاالله در انتخابات اسفند ماه حتما برای ریاست فدراسیون فوتبال ثبت نام می کنم.

از حالا لابی های تان را با اعضای مجمع شروع کرده اید؟
نه انشاالله به زودی شروع می کنم. مگر این که دوست خوبم آقای کفاشیان باشد من در آن صورت کنار می کشم و برای پست نایب رییس اول یا دوم ثبت نام می کنم و به این شکل کارم را در فدراسیون فوتبال شروع می کنم.

دیدگاه‌ها