کد خبر : 1264305 | 11 شهریور 1394 ساعت 15:29 | 12.6K بازدید | 1 دیدگاه

افشارزاده: در استقلال سونامی وجود ندارد

مدیرعامل استقلال در واکنش به خطر کسر امتیاز از استقلال گفت: مشکل بدهی به بازیکنان خارجی حل خواهد شد و قول می‌دهم که هیچ امتیازی از استقلال کسر نشود.

افشارزاده: در استقلال سونامی وجود ندارد
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از تسنیم بهرام افشارزاده در مورد جلسه امروز (چهارشنبه) هیئت مدیره استقلال اظهار داشت: در این جلسه علی‌اصغر مانوسی‌فر گزارشی از بدهی‌های باشگاه به بازیکنان خارجی ارائه کرد. به اعتقاد من «سونامی» در رابطه با بدهی بازیکنان خارجی وجود ندارد و با برنامه‌ریزی این مشکل حل خواهد شد.

وی با بیان اینکه بدهی بازیکنان خارجی از قبل بوده است، تصریح کرد: اکنون که در باشگاه فعالیت می‌کنیم، باید بدهی‌ها را پرداخت کنیم که این مسئله را با برنامه‌ریزی صورت می‌گیرد.

مدیرعامل استقلال در خصوص اینکه استقلال در خطر کسر امتیاز قرار دارد، گفت: اصلاً چنین چیزی نیست. زمانی می‌گویند شرایط خطرناک است که به بن‌بست رسیده باشیم. گفتن این حرف‌ها در روحیه بازیکنان و هواداران تاثیر می‌گذارد و به هواداران قول می‌دهم که یک اپسیلون امتیاز از استقلال کسر نشود. این بزرگ‌نمایی‌ها در روحیه بازیکنان و هواداران تاثیر منفی می‌گذارد و نباید خودمان را وارد حاشیه کنیم.

افشارزاده در پاسخ به این سوال که چه راهکاری برای پرداخت بدهی‌ بازیکنان خارجی مصوب شده است؟ عنوان کرد: برنامه‌ریزی به این صورت است که بتوانیم بدهی‌ها را پرداخت کنیم. بازیکنان خارجی می‌دانند که بحث تحریم‌ها وجود دارد و باید این مشکلات حل شود.

وی در مورد اینکه گفته می‌شود انتقال پروپیچ به استقلال غیرقانونی بوده است و نباید قرارداد این بازیکن ثبت می‌شد، گفت: ما طبق مقررات عمل کرده‌ایم و هیچ مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

مدیرعامل استقلال در پایان درباره محدود کردن بازیکنان استقلال به انجام مصاحبه با رسانه‌ها و انتقاداتی که به این مسئله وارد شده است، گفت: انتقادات را قبول دارم و باید در این زمینه در روزهای آینده با مسئولان صحبت کنیم.

دیدگاه‌ها