کد خبر : 1264326 | 11 شهریور 1394 ساعت 16:24 | 5.2K بازدید | 0 دیدگاه

مصوبات هیات رئیسه فدراسیون اعلام شد

پس از جلسه امروز هیات رئیسه فدراسیون فوتبال مصوبات این هیات رییسه اعلام شد.

مصوبات هیات رئیسه فدراسیون اعلام شد
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال ایران، نشست اعضای هیات رئیسه فدراسیون فوتبال برگزار و موارد زیر مورد تایید و تصویب اعضا قرار گرفت.

1-با تصویب اعضای هیات رئیسه حق ورودی و ثبت نام باشگاههای فوتبال ساحلی بانوان برای حضور در لیگهای آن، مانند سال گذشته تعیین شد.

2-با توجه به ابلاغ تغییرات در برخی از قوانین و مقررات کنفدراسیون فوتبال آسیا و فدراسیون جهانی فوتبال و درخواست کمیته حقوقی و تدوین و مقررات، مقرر شد تغییرات مربوط به اساسنامه فدراسیون فوتبال پس ازبررسی و تصویب اعضای هیات رئیس جهت تصویب به مجمع فدراسیون، ارائه شود.

3-سید رضا افتخاری، رئیس کمیته فوتسال و عباس ترابیان، رئیس کمیته فنی و توسعه فوتسال و فوتبال ساحلی ضمن حضور در جلسه، توضیحاتی از روند انتخاب سرمربی تیم ملی فوتسال ارائه کردند و مقرر شد اختیار انتخاب سرمربی به رئیس فدراسیون، رئیس کمیته فنی و توسعه فوتسال و فوتبال ساحلی و رئیس کمیته فوتسال داده شود و ایشان ظرف مدت یک هفته آینده، نسبت به انتخاب سرمربی تیم ملی فوتسال اقدام کنند.

4-پریا شهریاری، رئیس دپارتمان فوتبال ساحلی، ضمن حضور در جلسه توضیحاتی را در خصوص انتخاب سرمربی تیم ملی فوتبال ساحلی ارائه کرد و با توجه به پیشنهاد کمیته فنی و توسعه فوتسال و فوتبال ساحلی و تصویب هیات رئیسه، محمد حسین میر شمسی به عنوان سرمربی تیم ملی فوتبال ساحلی انتخاب شد.

5-به پیشنهاد کمیته فنی و توسعه فوتسال و فوتبال ساحلی و تصویب هیات رئیسه، مهدی بحرالعلوم به عنوان عضو این کمیته انتخاب شد.

6-مطلب ایمانزاده، خزانه دار فدراسیون، ضمن حضور در نشست هیات رئیسه گزارش کاملی از حسابرسی مالی فدراسیون فوتبال ارائه کرد.

7-مهدی تاج، نایب رئیس فدراسیون فوتبال و رئیس سازمان لیگ، گزارشی از عملکرد کمیته بازاریابی سازمان لیگ به هیات رئیسه ارائه کرد که مورد تصویب اعضا قرار گرفت.

8- هیات رئیسه فدراسیون فوتبال درخواست برگزاری نشست مشترک با وزیر ورزش و جوانان را مطرح کرد و مقرر شد اقدامات لازم در خصوص نشست اعضای هیات رئیسه فدراسیون با وزیر ورزش و جوانان صورت بگیرد.

9-مهدی تاج، نایب رئیس فدراسیون فوتبال و رئیس سازمان لیگ، گزارشی از اقدامات صورت گرفته درباره پرداخت مطالبات باشگاههای بدهکار ارائه کرد که اعضای هیات رئیسه از سازمان لیگ برتر به خاطر این اقدام تقدیر و تشکر به عمل آورد.

دیدگاه‌ها