کد خبر : 1264328 | 11 شهریور 1394 ساعت 16:33 | 20.5K بازدید | 12 دیدگاه

می خواهم از کی روش یاد بگیرم

سرمربی گوام: ما مغرور هستیم

سرمربی تیم ملی گوام می گوید این تیم با تیمی که 19 گل از ایران خورده متفاوت است زیرا من سرمربی آن تیم نبودم.

سرمربی گوام: ما مغرور هستیم
به گزارش "ورزش سه"، گری وایتسرمربی تیم گوام در کنفرانس مطبوعاتی امروز گفت: خیلی خوشحالم که در ایران حضور داریم و بی صبرانه منتظر بازی فردا هستیم.
وی در پاسخ به سوالی راجع به تیم ملی گوام در زمان گذشته گفت: آن زمان که 19 گل دریافت کردیم من سرمربی این تیم نبودم و بازیکنانم این ها نبودند ما تا همین جا هم فوتبالدوستان را سورپرایز کردیم که سرگروه این جدول هستیم.
او در پاسخ به سوالی که عنوان شده بود وی و تیمش مغرر نشده اند که اکنون در صدرجدول قرار دارند گفت: بله ما مغرور هستیم و با جمعیتی حدود 170 هزار نفر باید مغرور باشیم تا بتوانیم صدرنشین باقی بمانیم.

سرمربی گوام راجع به مشکلاتی که برای صدور ویزای برای این تیم پیش آمد و آیا این مشکلات برای ایران نیز پیش خواهد آمد یا خیر گفت: ما هر کاری خواهیم کرد تا ایران به راحتی به گوام بیاید و از حضور آنها استقبال می کنیم چرا که معتقدیم مردم ما بهترین تیم آسیا را در گوام خواهند دید. کشوری که تاریخ وسیعی دارد و احتمالا همه گوامی ها خوشحال خواهند شد. ما بخشی ایالات متحده هستیم و مسائل مربوط به ویزا مربوط به ما نمی شود.

وی در پاسخ به سوالی که برای دریافت ویزا به قطر یا پاکستان رفتند و 50 ساعت در راه بودند گفت: تعداد وزارتخانه هایی که رفتیم تا ویزایمان صادر شود را فراموش کرده ام. در حال حاضر برای ما مهم بازی فرداست.

وایت درباره اینکه قبلا عنوان کرده بود در رابطه با عدم صدور ویزا این بازی باید کنسل شود گفت: برعکس من اتفاقا امیدوار بودم به خاطر ویزا این بازی کنسل نشود.

وی در پاسخ به سوالی که عنوان شده بود او انگلیسی است و سیستم بازی این تیم چقدر انگلیسی هاست گفت: من انگلیسی هستم اما ما استیل گوامی را دنبال می کنیم و از توانایی و کیفیت بازیکنان گوامی در این بازی استفاده می کنیم.

وایت در رابطه با تقابل خود با کی روش در بازی فردا گفت: من انتظار دارم 90 دقیقه هیجان انگیز را در خاطرات خودم ثبت کنم و با توجه به اینکه جوان تر هستم انتظار دارم از ایشان چیزهای زیاد یاد بگیرم.

دیدگاه‌ها