کد خبر : 1264339 | 11 شهریور 1394 ساعت 16:55 | 116.5K بازدید | 34 دیدگاه

به تعهدم به ملت ایران پایبندم

کی‌روش: به سطح جام جهانی برمی‌گردیم

سرمربی تیم ملی ایران معتقد است برخی دوست ندارند روحیه تیمی ما به قبل از جام جهانی برگردد.

کی‌روش: به سطح جام جهانی برمی‌گردیم
به گزارش "ورزش سه"، کارلوس کی روش در کنفرانس مطبوعاتی امروز در بین خبرنگاران گفت: به همه خوشامد می گویم و اعلام می کنم که آماده بازی فردای تیم ملی هستیم.

وی در پاسخ به سوالی راجع به ناشناخته بودن تیم گوام گفت: شاید این تیم برای شما ناشناخته باشد اما فوتبالی ها گوام را خوب می شناسد ضمن اینکه آنها اکنون صدرنشین گروه هستند و باید در این زمین اشراف کامل نسبت به صدرنشین گروهمان داشته باشیم. گوام 2 در بازی اول را در خانه 6 امتیاز گرفته و ما به آنها احترام کامل می گذاریم.

وی ادامه داد: ما هم مطمئنا تیم خوبی داریم بهترین بازیکنان ایران فردا در اختیار ما هستند. از لحاظ روحی روانی روی بازیکنانمان کار کردیم و تلاش داریم طراوت دوباره به تیم بدهیم تا باز هم به روحیه قبل جام ملت ها و جام جهانی برگردیم.

کی روش در پاسخ به این سوال که پس از حمایت وی از کفاشیان عده ای دلخور شده بودند گفت: فکر می کنم امروز زمانی است که باید خودمان را آماده بازی کنیم بعدها وقت زیادی داریم تا در این مورد صحبت کنیم. فراتر از آن چیزی که شما دیدید من از رئیس فدراسیون حمایت می کنم. منتظر افرادی هستم که می خواهند تیم ملی را از بین ببرند، هیچ شکی راجع به این مطلب نداشته باشید که اگر چنین افرادی که نگاه اینچنینی داشته باشند، به تیم ملی نزدیک شوند من آنجا را ترک می کنم. تعهد من به شخصه رئیس فدراسیون است، تعهد من به این پسرهای فوق العاده است که هر کاری توانسته اند برای تیم ملی کشورشان انجام داده اند و تعهد من با هواداران همیشه پابرجاست. به همین دلیل تلاش می کنیم تا به روحیه قبل از جام جهانی برگردیم.

وی در پاسخ به این سوال که سرمربی گوام قبل از آمدن به ایران اظهاراتی مبنی بر تحت فشار قرار داد ایران داشت گفت: ما هیچ مشکلی با این کارها نداریم و هر وقتی که تحت فشار قرار گرفته ایم، عملکرد بهتری داشته ایم. همیشه این مطلب را گفته ام که اگر کسی با فضای گرم خودش را هماهنگ نکند، نمی تواند در آشپزخانه کار کند.

کی روش در پایان درباره شالی که با نقش ایران به گردنش بود چنین گفت: ایده ما این است که فردا به خوبی بازی کنیم و یک نتیجه عالی بگیریم. در حقیقت ما عاشق همین موضوع هستیم. پیغامی هم که می خواستم به شما بدهم این بود که بعضی ها دوست ندارند ما روحیه قبل از جام جهانی مان را پیدا کنیم. اما من و تیمم با این شال به میدان آمده ایم تا به شما نشان بدهم که این شال نشانه روحیه بالا و هماهنگی بالای ماست.


دیدگاه‌ها