کد خبر : 1264356 | 11 شهریور 1394 ساعت 17:52 | 20.6K بازدید | 3 دیدگاه

در مصاحبه با خبرنگاران

زلاتان: از آرسنال هیچ پیشنهادی نداشتم

زلاتان اراهیممویچ، ستاره PSG که در اردوی تیم ملی سوئد حضور دارد، در یک نشست خبری، پیشنهاد میلان را تایید اما هرگونه پیشنهاد از سوی آرسنال را تکذیب کرد.

زلاتان: از آرسنال هیچ پیشنهادی نداشتم
به گزارش "ورزش سه"، فصل نقل و انتقالات تابستانی نیز به اتمام رسید و زلاتان ابراهیموویچ با همه شایعاتی که در مورد او وجود داشت، در پاری سن ژرمن ماندنی شد. در طول تابستان، اخباری در مورد علاقه میلان، اینتر، یونایتد و آرسنال به وی شنیده شد اما خود این بازیکن تنها پیشنهاد میلان را تایید کرد.

او در نشستی خبری در مورد ماندنی شدنش در پاری سن ژرمن گفت:" اخبار زیادی در مورد علاقه دیگر تیم ها به خودم خواندم اما از روز اول هم گفته بودم که در پاری سن ژرمن خواهم ماند چون به این تیم علاقه دارم و هم خودم و هم خانواده ام از زندگی در پاریس راضی و خوشحالیم. امسال ترجیح دادم خودم را درگیر نقل و انتقالات نکنم. تعطیلات خوبی را پشت سر گذاشتم و حالا از آمادگی خوبی هم برخوردارم."

زلاتان در مورد پیشنهاد آرسنال گفت:" در مورد نقل و انتقالات  همه چیز را به مینو رایولا، مدیر برنامه هایم سپرده بودم اما می دانم که از آرسنال پیشنهادی نداشتم و تنها این میلان بود که تلاش زیادی برای جذب من کرد ولی در نهایت این انتقال صورت نگرفت."

دیدگاه‌ها