کد خبر : 1264359 | 11 شهریور 1394 ساعت 17:44 | 58.3K بازدید | 8 دیدگاه

در مصاحبه با BeIn sports

واکنش ونگر درمورد انتقال گران مارسیال به یونایتد

سرمربی فرانسوی آرسنال معتقد است که در بازار نقل و انتقالات تابستانی امسال، تعداد بازیکنان با کیفیت نسبت به گذشته کمتر بوده است.

واکنش ونگر درمورد انتقال گران مارسیال به یونایتد
به گزارش "ورزش سه"، باشگاه منچستریونایتد در روز آخر نقل و انتقالات، با رقم عجیب 80 میلیون یورو، آنتونی مارسیال،پدیده 19 ساله باشگاه موناکو را به خدمت گرفت. این بازیکن جوان، سال 2013 برای اولین بار در لیگ فرانسه به میدان رفت و تاکنون تنها 52 بازی در سطح اول فوتبال انجام داده است.

واکنش ها نسبت به این انتقال متفاوت بوده است. برخی مخالف پرداخت این رقم هستند و برخی نیز از مارسیال به عنوان تیری هانری جدید فوتبال فرانسه یاد کرده اند.

آرسن ونگر که با "BeIn sports" مصاحبه می کرد، در مورد انتقال مارسیال به یونایتد گفت:" شنیده ام که مارسیال در لیگ فرانسه 11 گل زده است که البته با توجه به سن اندک او، آمار بدی نیست. پرداخت 80 میلیون یورو برای جذب او نشان می دهد که مشکل یونایتد، نداشتن پول یا عدم علاقه برای هزینه کردن نبوده؛ بلکه در بازار، تعداد بازیکنان باارزش و با کیفیت برای قدرتمندتر کردن تیم ها به اندازه کافی نبوده است.
من هم در این چند سال اخیر، بازیکنانی چون سانچس، اوزیل، گابریل، چک و.... را خریده ام و معتقدم که وقتی بازیکن موردنظرتان یافت می شود، باید برای خریدش به هر اندازه که لازم است هزینه کنید."

دیدگاه‌ها