کد خبر : 1264360 | 11 شهریور 1394 ساعت 18:06 | 21.1K بازدید | 2 دیدگاه

آخرین تمرین تیم ملی قبل از بازی با گوام

تیم ملی فوتبال ایران آخرین تمرین خود را قبل از بازی با گوام از ساعت 17:40 دقیقه در کمپ تیم های ملی آغاز کرد.

آخرین تمرین تیم ملی قبل از بازی با گوام
به گزارش "ورزش سه"، تمرین امروز تیم ملی فوتبال ایران در ساعت 17:40 در کمپ تیم های ملی آغاز شد تنها 15 دقیقه حضور خبرنگاران آزاد بود.

* بازیکنان پس از ورود به زمین ابتدا جی پی اس به تن کردند.
* 10 دقیقه بعد از حضور بازیکنان در زمین تمرین امروز به طور رسمی آغاز شد.
* ابتدا بازیکنان دور کی روش جمع شدند و وی در حدود یک دقیقه صحبت کرد.

* بازیکنان به گوشه ای از زمین رفتند و ابتدا به گرم کردن خود پرداختند. پس از گرم کردن به عبور از بین موانع پرداختند و پس از آن نیز دوهای سرعتی کوتاه برنامه ملی پوش را تشکیل می داد.

* در قسمت بعدی بازیکنان تبدیل به دو تیم شدند و کاورهای قرمز و سفیدرنگ به تن کردند. در تیم قرمز آندرانیک تیموریان، خسرو حیدری، حسین کنعانی، علی کریمی، کاوه رضایی، میلاد محمدی، سیدجلال حسینی، مهدی ترابی وامید عالیشاه حضور داشتند و در سعید عزت اللهی، وریا غفوری، وحید امیری، احسان حاج صفی، امید ابراهیمی، سردارآزمون، پژمان منتظری، مرتضی پورعلی گنجی، اشکان دژاگه و مهدی طارمی نیز کاورهای سفیدرنگ به تن داشتند. این بازیکنان در این قسمت از تمرین فوتبالی با 6 گل کوچک پرداختند. کارلوس کی روش هر از گاهی بازی را قطع می کرد و تذکراتی به بازیکنان می داد.

* پس از این تمرین بازیکنان به تمرین در نیمه زمین فوتبال و با 2 دروازه پرداختند.

* دروازه بانان که تا این لحظه به صورت جداگانه با دن گاسپار تمرین می کردند، از اینجا به بعد به جمع بازیکنان دیگر تیم اضافه شدند.

*تیم سفید پوش در ادامه تمرین موفق شد با نتیجه سه بر صفر پیروز شود. مهدی طارمی و وحید امیری(2گل)برای این تیم به ثمر رساندند. نکته جالب توجه گل زیبای مهدی طارمی بود که روز سانتر دژاگه با ضربه قیچی برگردان به ثمر رساند و تشویق کی روش را به همراه داشت.

دیدگاه‌ها