کد خبر : 1264379 | 11 شهریور 1394 ساعت 20:55 | 11.4K بازدید | 0 دیدگاه

ذوب‌آهن به مصاف برق شیراز می‌رود

تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان عصر پنجشنبه در دیداری تدارکاتی در ورزشگاه ملت اصفهان به مصاف برق شیراز می‌رود.

ذوب‌آهن به مصاف برق شیراز می‌رود

 به گزارش "ورزش سه" از مهر، تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان برای افزایش آمادگی خود در دوران تعطیلی رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور، دو دیدار تدارکاتی برگزار می‌کند.

سبزپوشان اصفهان در روزهای آینده به دنبال برگزاری دو دیدار تدارکاتی هستند و قرار است در نخستین دیدار خود عصر روز پنجشنبه به مصاف برق شیراز بروند.

شاگردان گل‌محمدی فردا عصر در ورزشگاه ملت اصفهان با برق شیراز دیدار کرده و بر آمادگی خود در این مسابقه می‌افزایند.

قرار بود تیم اصفهانی فردا به جای برق شیراز با استقلال خوزستان دیدار داشته باشد اما با توجه به نبود پرواز به سمت اصفهان، این دیدار تیم اصفهانی لغو شد.

ذوب‌آهن همچنین روز یکشنبه نیز در دومین دیدار تدارکاتی خود به مصاف پدیده مشهد می‌رود.

قرار است سبزپوشان اصفهان در این دیدار که برای افزایش آمادگی بازیکنان این تیم برگزار می‌شود، در ورزشگاه فولادشهر اصفهان از نماینده مشهد دیدار کنند.

شجاعی، سرپرست ذوب‎آهن با تایید این خبر گفت: تمرینات تیم ذوب آهن برای افزایش آمادگی بازیکنان در ورزشگاه ملت اصفهان ادامه دارد.

وی افزود: قرار است تیم ما دو دیدار تدارکاتی برای بهبود شرایط فنی و ارتقای تاکتیکی خود برگزار کند.

تمرینات تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان از روز شنبه بعد از سه روز تعطیلی در ورزشگاه ملت اصفهان با حضور بازیکنان تیم اصفهانی آغاز شد.

ذوب‌آهن در هفته جاری همه روزه ورزشگاه ملت اصفهان به تمرین پرداخت و تمرین این تیم در روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه، دو نوبت در روز برگزار شد.

تیم اصفهانی در تمرینات خود قاسم حدادی‌فر، هافبک خود را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد و قرار است او بعد از بهبود مصدومیت خود، دوباره به تمرینات اضافه شود.

شرایط دیگر بازیکنان مصدوم این تیم نظیر علی حمام، مهرداد قنبری و هادی محمدی بهبود یافته و آنها مشکلی برای حضور در تمرینات این تیم ندارند.

دیدگاه‌ها