کد خبر : 1264398 | 11 شهریور 1394 ساعت 23:17 | 32.5K بازدید | 0 دیدگاه

اظهار نظر صریح کوپکه درمورد دروازه‌بانان آلمان

سنگربان پیشین تیم ملی آلمان در آستانه برگزاری نخستین دیدار مانشافت بعد از آغاز فصل 16-2015، به اظهار نظر درمورد جانشینان احتمالی نویر پرداخت.

اظهار نظر صریح کوپکه درمورد دروازه‌بانان آلمان
به گزارش "ورزش سه"، آندریاس کوپکه که در حال حاضر مربی دروازه‌بانان تیم ملی آلمان است، در فاصله دو روز مانده به دیدار این تیم برابر لهستان در چارچوب رقابت‌های جام ملت‌های اروپا ضمن اذعان به وجود رقابت شدید بین دروازه‌بان‌های مانشافت اظهار داشت:" می‌خواهیم در بازی‌های ملی آتی یکی دو سنگربان جدید را بازی دهیم تا به بضاعت خود در این پست اشراف پیدا کنیم. هنوز دقیقا تصمیم نگرفته‌ایم به جز مانوئل نویر چه کسی را با خود به جام ملت‌ها ببریم."
برای دیدار مقابل لهستان و اسکاتلند بجای رومان وایدن‌فلر از بروسیا دورتموند که همواره سنگربان دوم تم ملی بود، مارک آندره تراشتگن که در بارسلونا عضویت دارد دعوت شده است.
کوپکه افزود:" من در دورتموند با رومان ملاقات کردم و صادقانه به او گفتم که ما در حال حاضر می‌خواهیم به دروازه‌بانان جوانتر میدان دهیم که تا قبل از آغاز جام ملت‌ها در فرانسه تکلیف خود را دانسته باشیم که چه امکانات و گزینه‌هایی در اختیار داریم. او هم با رفتاری حرفه‌ای تصمیم من را پذیرفت."
به غیر از تراشتگن که از سال 2012 تا 2014 تنها چهار بار پیراهن تیم ملی را بر تن کرده است، برند لنو 23 ساله از بایر لورکوزن و کوین تراپ 25 ساله از پاری سن ژرمن دیگر گزینه‌های مورد نظر کادر فنی آلمان هستند. کوپکه اذعان کرد:" این سه نفر درست مثل مانوئل نویر در چمپیونزلیگ حضور دارند که این مسئله خود یک مزیت برای آنها محسوب می‌شود. البته رالف فرمان هم که در شالکه بازی می‌کند و به لیگ اروپا راه یافته می‌تواند امیدوار باشد. فقط به ران رابرت سیلر از هانوفر نمی‌توانم قولی بدهم."

دیدگاه‌ها