کد خبر : 1264406 | 12 شهریور 1394 ساعت 00:55 | 21.1K بازدید | 1 دیدگاه

سامر: خبری از بازگشت ریبری نیست

درحالیکه انتظار برای بازگشت ستاره فرانسوی بایرن به میادین ادامه دارد، سامر در این زمینه اظهار ناامیدی کرد.

سامر: خبری از بازگشت ریبری نیست
به گزارش "ورزش سه"، ظاهرا کماکان از بهبود وضعیت فرانک ریبری خبری نیست. این هافبک فرانسوی که یازدهم ماه مارس در دیدار بایرن مقابل شاختار دونتسک در چارچوب مرحله یک‌هشتم پایانی چمپیونزلیگ در پی خطای داگلاس کاستا به شدت از ناحیه مچ پا مصدوم شد، هنوز نتوانسته به مستطیل سبز بازگردد. پزشکان ابتدا استراحتی چهار هفته‌ای را برای وی پیش‌بینی می‌کردند اما این خوش‌بینی و عدم رعایت احتیاط لازم موجب شد استخوان شکسته پای این بازیکن دچار التهاب شود که این ماجرا تا امروز او را گرفتار کرده است. وی که این اواخر روحیه چندان خوبی هم ندارد و از عدم گشایش این مشکل کلافه شده است، امروز از نزدیک تماشاگر تمرین یارانش بود.
ماتیاس سامر ،مدیر ورزشی بایرن مونیخ، در پاسخ به این سوال که آیا ممکن است ریبری تا پایان سال 2015 به میادین برگردد، گفت:" نمی‌دانم. آنچه مسلم است این است که او تمام توانش را به کار گرفته و تمام تلاشش را می‌کند تا سلامتی‌اش را بازیابد. ما هم کنارش هستیم و با همه امکاناتی که در اختیار داریم حمایتش می‌کنیم ولی نمی‌توانیم بطور جدی درمورد تاریخ و محدوده زمانی برگشتنش گمانه‌زنی کنیم. مصدومیتی که الان شش ماه است این بازیکن را گرفتار کرده، بیش از حد پیچیده شده است. فرانک زمانی خوشحال است که بتواند در میدان باشد و فوتبال بازی کند، از این رو او درحال حاضر از شرایطش ناراضی و کلافه است. باید صبر داشته باشیم."
گفتنی است سامر درحالی از صبر کردن سخن گفت که در این فاصله برای جایگزینی ریبری در خط میانی بایرن هم تدابیری اندیشید و داگلاس کاستا و کینگزلی کومان را به خدمت گرفت.

دیدگاه‌ها