کد خبر : 1264422 | 12 شهریور 1394 ساعت 10:13 | 6.9K بازدید | 1 دیدگاه

کونته: به هر نحوی که شده باید پیروز باشیم

آنتونیو کونته، سرمربی ایتالیا عنوان کرد که تیمش باید به هر نحوی که شده در دیدار امروز به پیروزی برسد.

کونته: به هر نحوی که شده باید پیروز باشیم
به گزارش "ورزش سه"، آتزوری با 2 امتیاز اختلاف نسبت به کرواسی در رده ی دوم جدول گروهش قرار گرفته و مقابل مالت قرار می‌گیرد که قعرنشین است. کونته عنوان کرد که تیمش جای هیچ خطا و اشتباهی در این دیدار ندارد.

او گفت:" باید خوب بازی کنیم. باید پیروز شویم و عملکرد خوبی داشته باشیم. ما باری هر بازی ارزش خاصی قائل هستیم و این 3 امتیاز برای صعود اهمیت بسیاری دارد. وقتی تیم ملی پیروز نمی‌شود، مقصر همه هستند. وقتی تیم ملی بازی می‌کند، همه می‌خواهند که بهترین عملکرد را داشته باشد. تیم ملی ایتالیا باید بدون توجه به حریف، پیروز شود. این را می‌دانیم و تلاش می‌کنیم که به این سطح برسیم. باید بیشترین امتیاز را کسب کنیم. باید پیروز شویم."

کونته درباره خط میانی و احتمال جانشینی پیرلو با وراتی گفت:" تا وقتی آندره آ پیرلو انگیزه کافی برای تیم ملی را داشته باشد و الگوی دیگر هم تیمی هایش باشد، در تیم ملی ایتالیا حاضر خواهد بود. چه کسی گفته پیرلو و وراتی کنار کیدگیر بازی می‌کنند؟ وراتی خیلی پیشرفت کرده و به یک بازیکن کامل تبدیل شده است. او توپ را می‌گیرد، به بازی تیم استحکام می‌بخشد و در حال پخته شدن است. به نظر من پست او جلوی مدافعین نیست."

دیدگاه‌ها