کد خبر : 1264427 | 12 شهریور 1394 ساعت 11:09 | 33.5K بازدید | 13 دیدگاه

اکبری:

اگرجای مربی برزیل بودم مرادر فرودگاه دار می‌زدند

سرمربی تیم والیبال زیر 23 سال ایران گفت: من فکر می‌کنم اگر به جای سرمربی برزیل بودم و تیمم پس از یک دوره قهرمانی در جهان در دوره بعدی روی سکو نمی‌رفت، در همان فرودگاه مرا دار می‌‌زدند.

اگرجای مربی برزیل بودم مرادر فرودگاه دار می‌زدند
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از تسنیم، پیمان اکبری در مورد اینکه در سال جاری هدایت چهار تیم از ایران را در مسابقات مختلف بر عهده داشته است، اظهار داشت: ما با تیم زیر 23 سال به عنوان قهرمانی آسیا رسیدیم و به مسابقات جهانی راه پیدا کردیم. با تیم دانشجویان هم چند بازیکن مشترک داشتیم که تعداد آنها کم نبود. اگر می‌خواستیم بازیکنان هر تیم را به تیم دیگری بدهیم، آن وقت تیم کاملی در اختیار نداشتیم.

سرمربی تیم والیبال دانشجویان ایران خاطر نشان کرد: ما در مسابقات قهرمانی دانشجوبان جهان یک بار به مقام شانزدهم رسیده بودیم، اما تیم ما این بار با شکست مقابل روسیه و اوکراینی که هر سال در فینال مسابقات حاضر هستند، به عنوان پنجم جهان رسید.

سرمربی تیم ملی «ب» والیبال ایران گفت: فدراسیون تصمیم گرفت که تیم ملی «ب» ایران در مسابقات قهرمانی آسیا در تهران شرکت کند و ما فقط با 20 روز تمرین و در حالی که خیلی‌ها انتظار نداشتند جزو چهار تیم برتر باشیم، به فینال رسیدیم. هدف فدراسیون هم از ابتدا این بود که ما به نیمه نهایی برسیم. با این حال باز هم از ما انتقاد شد. تعدادی از این انتقادها به خاطر منافع ملی بود که من به آنها احترام می‌گذارم، ولی برخی افراد به خاطر منافع شخصی انتقاد می‌کردند.

سرمربی تیم ملی «ب» ایران تصریح کرد: من اگر مربیگری نکنم و در خانه بمانم که دیگر به عنوان یک مربی خوب مطرح نیستم و نمی‌توانم به والیبال خدمت کنم. باز هم تأکید می‌کنم که فقط بازیکنان مشترک باعث شدند که من مسئولیت چهار تیم را قبول کنم که خوشبختانه نتایج بدی هم در مسابقات بین المللی نگرفتیم.

سرمربی تیم دانشجویان ایران ادامه داد: برخی از دوستان مثل بهروز عطایی (سرمربی تیم کاله) به دفعات در تمرینات تیم‌های من شرکت کردند و به عنوان یک دوست و کارشناس از من انتقاد کرده و مشاوره می‌دادند. من این انتقادات را با کمال میل می‌پذیرم. ما طبق برنامه و انتظار فدراسیون پیش رفتیم. اگر فدراسیون می‌خواست که ما در مسابقات قهرمانی زیر 23 سال جهان به مدال طلا برسیم، میلاد عبادی‌پور و جواد معنوی‌نژاد را به ما می‌دادند. من فکر می‌کنم اگر به جای سرمربی برزیل بودم و تیمم پس از یک دوره قهرمانی در دوره بعدی روی سکو نمی‌رفت، در همان فرودگاه مرا دار می‌‌زدند.

اکبری در پایان گفت: تیم پیکان در مسابقات قهرمانی باشگاه‌های جهان شرکت خواهد کرد و والریو ورمیلیو، پاسور نخست ما در این مسابقات خواهد بود.

دیدگاه‌ها