کد خبر : 1264435 | 12 شهریور 1394 ساعت 11:56 | 9.8K بازدید | 0 دیدگاه

دو بازیکن ایران از حضور در مسابقات بازماندند

سروش امیری‎نیا و امین میرالماسی که قرار بود با هزینه شخصی در مسابقات تنیس روی میز پروتور جهانی اتریش شرکت کنند به علت تغییر در برنامه سفر از این حضور بازماندند.

دو بازیکن ایران از حضور در مسابقات بازماندند

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از مهر، مسابقات تنیس روی میز پروتور جهانی اتریش از روز چهارشنبه با حضور ۱۸۰ بازیکن از ۴۹ کشور آغاز شد. در آغاز مرحله گروهی این رقابت‎ها نیما عالمیان در گروه ۲۸ و در اولین بازی با داوید کلوس اتریشی دیدار کرد و با نتیجه ۴ بر صفر پیروز شد.  نیما عالمیان در دومین بازی برای صدر نشینی و صعود از این گروه باید به مصاف میخائیل پایکوف روس برود.

افشین نوروزی در این رقابت‌ها در گروه ۳۲ و در اولین بازی گروهی مقابل حریفی از شیلی با نتیجه ۴ بر یک پیروز شد. نوروزی در دومین بازی به مصاف ماتیاس کارلسون سوئدی می‌‎رود. نوروزی برای صعود از این گروه باید مقابل این حریف قدرتمند سوئدی پیروز میدان باشد.

نوشاد عالمیان در دور اول با قرعه استراحت روبرو شد. نوشاد عالمیان در دور دوم به مصاف توماس گرینگر اتریشی می‌رود و در آخرین بازی گروه نیز با الکساندر روبینوت فرانسوی دیدار می‌کند.

سروش امیری‎نیا و امین میر الماسی دو بازیکنی بودند که قرار بود پیش از حضور در لیگ آلمان به خاطر نزدیکی این دو کشور با هزینه شخصی در این تورنمنت حاضر شوند اما به علت تغییر در برنامه‎های سفر به آلمان امیری‎نیا و میرالماسی به این تورنمنت نرسیدند و در جدول رقابت‎ها برای‎شان باخت فنی ثبت شد.


 

دیدگاه‌ها