کد خبر : 1264436 | 12 شهریور 1394 ساعت 12:11 | 10.1K بازدید | 0 دیدگاه

رویاهای المپیکی سرمربی تیم ملی بسکتبال

باوئرمن: من معمارم و تیم می‌سازم

رقابت‌های بسکتبال ویلیام جونز در حالی پیگیری می‌شود که «درک باوئرمن» سرمربی تیم ملی بسکتبال کشورمان از عملکرد شاگردانش راضی است.

باوئرمن: من معمارم و تیم می‌سازم
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از روزنامه ایران ورزشی، او از رقابت‌های ویلیام جونز به‌عنوان مسابقاتی برای محک بازیکنان پیش از برگزاری رقابت‌های جام ملت‌ها یاد می‌کند: «به ‌عنوان مربی تیم ملی باید بگویم چیزی که برایم در این رقابت‌ها ارزشمند بود این است که پیشرفت کنیم، بهتر کار کنیم و بتوانیم از تمام توانایی‌هایمان استفاده کنیم. ما آنچه لازم است را بهتر و بهتر انجام می‌دهیم. من از عملکرد بازیکنان راضی هستم و اینکه بدون نوسان کار را پیش می‌برند مناسب است. این تورنمنت یک شانس خوبی بود تا قبل از جام ملت‌ها آماده شویم. این نکته را نیز باید بگویم که پیروزی‌هایی که کسب کرده‌ایم برای روحیه بازیکنان مناسب بود و به تیم اعتماد به نفس و انگیزه می‌دهد. من از شرایط راضی هستم اما هنوز راه زیادی داریم تا به هدف اصلی‌مان برسیم.»

سرمربی تیم ملی بسکتبال می‌گوید: «ما 14 بازیکن داریم که می‌توانند در بالاترین سطح بسکتبال آسیا بازی کنند و هر زمان که وارد میدان می‌شوند بهترین هستند. من انتظار دارم این بازیکنان در جام ملت‌ها نیز به همین اندازه تاثیرگذار باشند و خوب کار کنند. مهم نیست چه کسی چقدر امتیاز بیاورد. هدف ما کار گروهی است تا تیم نتیجه بگیرد.»

باوئرمن به مصدومیت بازیکنان اشاره می‌کند: «در تیم ملی به روی بازیکنان باز است به خصوص برای صمد و آرمان. به دنبال این هستیم که 12 نفری را به چین ببریم که از همه بهتر باشند. در حال حاضر صمد روزانه دو جلسه تمرین دارد، تمرین بسکتبال انجام می‌دهد و باید پس از بازگشت به تهران وضعیت آنها را بررسی کنیم. آنها اگر نتوانند در دو، سه روز اول اردو خودشان را به تیم برسانند کارشان سخت می‌شود.

 به هر حال آرمان تازه آسیب دیده و باید ببینیم وضعیتش چطور است و آیا سلامتش را به دست آورده است یا به زمان نیاز دارد. همه چیز در اردوی تهران مشخص می‌شود.» باوئرمن می‌گوید: «من کلا آدمی هستم که مثل معمارها کار می‌کنم. یعنی دوست دارم یک تیمی بسازم و با آن نتیجه بگیرم. ایران کشوری خوب، مردمی خونگرم و فدراسیونی مناسب دارد. بازیکنان خیلی خوبی در تیم داریم که واقعا زحمت می‌کشند. من اصلا به قهرمان نشدن و نرفتن به المپیک فکر نمی‌کنم و در هر شرایطی خیلی دوست دارم که با این هدف در ایران بمانم و کار کنم.»

دیدگاه‌ها