کد خبر : 1264451 | 12 شهریور 1394 ساعت 13:13 | 45.1K بازدید | 8 دیدگاه

احتمال تمدید قرارداد دخیا با یونایتد

داوید دخیا، گلر منچستریونایتد قصد دارد قراردادش را با این باشگاه تمدید کند.

احتمال تمدید قرارداد دخیا با یونایتد
به گزارش "ورزش سه" ،دخیا که در آستانه پیوستن به جمع سپیدپوشان بود، به دلیل یک اشتباه اداری نتوانست به رئال بپیوندد و در منچستر ماندگار شد. او روز دوشنبه به شدت از اینکه نتوانسته بود به رئال بپیوندد ناراحت بود ولی در تماسش با خورخه مندس ، با او درباره احتمال تمدید قراردادش با یونایتد برای فیکس شدن و حضور در یورو خبر داده بود.

سایت Goal گزارش داد که یونایتد چندین بار برای حفظ دخیا پیشنهاداتی به او ارائه کرده بود ولی این بازیکن که خواهان پیوستن به رئال بود، این پیشنهادات را رد کرده بود. حال منچستر برای بازی دادن به او، شرط گذاشته که دخیا باید قراردادش را تمدید کند. از سویی یورو 2016 در پیش است و صحبت‌های روز گذشته دلبوسکه مبنی بر اینکه دخیا برای فیکس شدن در یورو باید بازی کند، گلر اسپانیایی را به نوعی مجبور می‌کند که به خواسته یونایتد تن داده و با تمدید قراردادش به دروازه منچستر بازگردد.

چنین اقدامی می‌تواند عملا انتقال او به رئال در آینده را منتفی کند ولی دخیا و مندس در حال حاضر متمرکز هستند تا مشکلات آنی دخیا را حل کنند. همچنین تمدید قرارداد دخیا به کیلور ناواس نیز فرصت می‌دهد تا در رئال با خیالی راحت، برای اثبات توانایی های خود تلاش کنند.

دخیا در حال حاضر در اردوی تیم ملی اسپانیا است و با حضور در این اردو و صحبت با هم تیمی هایش نظیر خوان ماتا، از لحاظ روحی و روانی اوضاع بهتری پیدا کرده است. دلبوسکه در کنفرانس خبری روز گذشته نیز این موضوع را تایید کرد.

دیدگاه‌ها