کد خبر : 1264465 | 12 شهریور 1394 ساعت 14:43 | 24.4K بازدید | 3 دیدگاه

رمضانی چطور سرمربی سیاه‌جامگان شد؟

تیم فوتبال سیاه‌جامگان ابومسلم خراسان بالاخره سرمربی خود را شناخت تا در ادامه لیگ با کادر فنی جدیدش به سرکردگی سعید رمضانی پا به میدان مسابقه بگذارد.

رمضانی چطور سرمربی سیاه‌جامگان شد؟
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از خبرآنلاین،  رسول خطیبی از روزی که به مشهد آمد با اخلاقیات و روحیاتی که از خودش بروز داد، این فرضیه را خیلی جدی در اذهان مطرح کرد که برف مشهد را نخواهد دید. او با خیلی‌ها سر جنگ برداشت و اصلا به هیچ صراطی برای موفقیت تیمش مستقیم نبود!

دیدار اول با استقلال تهران، برای خطیبی اتفاق خاصی در پی نداشت، او اما در بازی دوم مقابل استقلال اهواز وقتی باخت در نشست خبری حاضر نشد و اعتراضی را به داوری هم نشان داد، بعد از برد نفت در هفته سوم هم نشست خبری او با جنجال همراه شد و اوج اتفاقات عجیب و غریب «خطیبی‌وار» در شهر خودش بعد از بازی با گسترش فولاد رقم زد تا خودش هم بداند این پایان راه او با سیاه‌جامگان ابومسلم است!

رمضانی، موقت نشد

مشهدی‌ها که با کسب 3امتیاز از 4بازی اصلا موقعیت خوبی در جدول نداشتند، موقتا سکان هدایت تیم‌شان مقابل فرهاد کاظمی و یارانش را به «سعید رمضانی» سپردند، گزینه‌ای که به نظر خیلی‌ها محتمل‌ترین اتفاق برای نیمکت مشهدی‌‌ها بود.

رمضانی در این بازی اتفاقا راه خطیبی را پیش نگرفت، بازیکنانی از لیست 18نفره خارج و بازیکنان تازه‌ای وارد زمین مسابقه کرد. این مسابقه را نهایتا سیاه‌جامگان با نتیجه یک بر صفر برد تا در جایگاه خبرنگاران این شایعه بپیچد که رمضانی کارش را به همین شکل و با اضافه کردن دستیاران جدید، ادامه می‌دهد.

با تمام این‌ها باز هم سیل پیشنهادات از طرف باشگاه به مربیان و البته مربیان به باشگاه روانه شد، اما شاید فقط مدیران سیاه‌جامگان می‌دانستند که گزینه اول و آخرشان «سعید رمضانی» است.

گزینه‌های روی میز

«فیروز کریمی»، «اکبر میثاقیان» و حتی «محمدرضا مهاجری» گزینه‌های دیگری بودند که در کنار نام «فرهاد کاظمی» که به شکل بامزه‌ای اسمش در هیات مدیره مطرح شد، ردیف شدند.

فیروز با اشتباهی که یکی از رفقای خبرنگارش با انتشار پیامک ساختگی‌اش به مدیران سیاه‌جامگان زده بود، از دور مذاکرات کنار رفت. میثاقیان هم به عباسی وعده داده بود اگر مدیران عامل سیاه‌جامگان و «خونه به خونه» از پس هم بر بیایند، اکبر راهی مشهد شود و مهاجری وقتی وارد گزینه‌های باشگاه شد که خبر تغییر مالکیت پدیده و روی کار آمدن قلعه‌نویی در پدیده منتشر شد.

فرهاد کاظمی هم وقتی روی صفحه اینستاگرامش یک کلام نوشت «خداحافظ» همه فکر کردند او از راه‌آهن رفتنی است، بنابراین تصمیم گرفتند باب مذاکرات را با او باز کنند که او فردایش در همان صفحه توضیح داد که «به علت مشغله کاری (فقط) از فعالیت در شبکه‌های اجتماعی خداحافظی می‌کند!» بنابر این فقط رمضانی ماند و یک موقعیت اغواکننده لیگ برتری!

راه سخت لیگ برتر

داماد ناصرخان حجازی تا به حال فقط یک فصل به عنوان دستیار، روی نیمکت سیاه‌جامگان دسته اولی نشسته و تجربه سرمربیگری ندارد، بنابراین انتخاب رمضانی به عنوان سرمربی تیمی که هدفش ماندن در لیگ سخت امسال است، بزرگترین ریسک از سوی مدیران سیاه‌جامگان ابومسلم است؛ ریسکی که احتمال نتیجه‌ دادنش بیشتر از بی‌ثمر بودنش است.

«سعید رمضانی» در اولین تجربه جدی سرمربیگری‌اش هم در هفته ششم مقابل استاد سابقش قرار می‌گیرد، اتفاقی که می‌تواند داربی مشهدی را جذاب‌تر از پیش کند و پیروزی در این دیدار برای رمضانی حکم امضای سند محبوبیت او بین هواداران تیفوسی ابومسلم را خواهد داشت.

رمضانی حالا با اضافه کردن «عادل محموداف» از آذربایجان در کنار «عباس دهقانی»، «منصور شفیعی»، «احسان وجدی» و «فرزین رکوعی» این تیم را برای ادامه راه سخت لیگ برتر آماده می‌کند؛ راهی که شاید خدا برای امتحان سعید رمضانی، مقابل پایش قرار داده است.

دیدگاه‌ها