کد خبر : 1264479 | 12 شهریور 1394 ساعت 15:27 | 71.1K بازدید | 25 دیدگاه

ادعای رسانه های انگلیسی

عصبانیت شدید دخیا از مدیران منچستریونایتد

چندین نشریه انگلیسی از جمله سان اسپورت امروز گزارش دادند که دخیا مقصر اصلی در عدم پیوستنش به رئال مادرید را کارشکنی های باشگاه منچستریونایتد می داند.

عصبانیت شدید دخیا از مدیران منچستریونایتد
به گزارش "ورزش سه"، دخیا که همه چیز برای پیوستنش به رئال مادرید مهیا به نظر می رسید، به دلیل دیر ارسال شدن مدارکش به فدراسیون فوتبال اسپانیا نتوانست به خواسته خود دست پیدا کند و حالا مجبور است یک سال آخر قراردادش با یونایتد را نیز پشت سر بگذارد.

1038215

هر دو باشگاه رئال مادرید و منچستریونایتد، تقصیرها در این زمینه را به گردن یکدیگر انداخته اند.  امروز چندین نشریه انگلیسی، به نقل از منابع نزدیک به دخیا گزارش دادند که این دروازه بان اسپانیایی، علت اصلی نپیوستنش به رئال مادرید را کارشکنی های مدیران منچستریونایتد می داند و به شدت از رفتار آنها در روز آخر نقل و انتقالات عصبانی است.

نشریه آ اس نیز در گزارشی دیگر ادعا کرد که دخیا به همین دلیل و با وجود توصیه مدیر برنامه هایش مبنی بر تمدید قرارداد با یونایتد(برای پیدا کردن شانس دوباره قرار گرفتن درون دروازه شیاطین سرخ)، قصد انجام چنین کاری را ندارد. به گزارش آ اس، حداقل تا امروز، تصمیم دخیا،منتظرماندن تا نقل و انتقالات زمستانی و بستن قرارداد با رئال مادرید است.

دیدگاه‌ها