کد خبر : 1264484 | 12 شهریور 1394 ساعت 18:00 | 8.2K بازدید | 0 دیدگاه

در مصاحبه با وبسایت گل

بواتنگ: همه میخواهیم که گواردیولا در بایرن بماند

ژروم بواتنگ، مدافع ملی پوش بایرن مونیخ معتقد است که برخلاف شایعات، همه بازیکنان بایرن دوست دارند که پپ گواردیولا به کارش ادامه دهد.

بواتنگ: همه میخواهیم که گواردیولا در بایرن بماند
به گزارش "ورزش سه"، امسال قرارداد گواردیولا با بایرن مونیخ به اتمام خواهد رسید و این مربی هنوز تصمیمی برای تمدید آن نگرفته است. پس از تمدید قرارداد پیگرینی با منچسترسیتی، پیوستن احتمالی گواردیولا به این تیم نیز منتفی شد و حالا همه در انتظار تصمیم نهایی پپ هستند.

ژروم بواتنگ در همین رابطه به وبسایت گل گفت:" گواردیولا دوست دارد شرایط هر بازیکن را بهتر کرده و تیم بهتری از بایرن بسازد. این اولویت اصلی او در حال حاضر است. او، خانواده اش و مدیران بایرن، کسانی هستند که در مورد تمدید قرارداد تصمیم نهایی را می گیرند. ما بازیکنان همه دوست داریم که گواردیولا در بایرن بماند."

سرمربی بایرن در هفته های اخیر با برخی رسانه ها به مشکل برخورد کرده است و علت این مساله، شایعه هایی است که حول محور گواردیولا پخش شده است. بواتنگ در همین زمینه گفت:" گواردیولا یک مربی بسیار جاه طلب است که با فوتبال زندگی می کند. تمام شایعات در مورد او دروغ هستند. خیلی ها که بیرون باشگاه هستند، در مورد او درک درستی ندارند. واکنش تند گواردیولا نسبت به این اخبار به نظر من طبیعی است؛ چون واقعا کسی نمی داند که او تا چه اندازه سخت و جدی ما را تمرین می دهد و چه عزمی در کارش دارد."

دیدگاه‌ها