کد خبر : 1264486 | 12 شهریور 1394 ساعت 17:30 | 7.7K بازدید | 1 دیدگاه

سخنگوی باشگاه استقلال اهواز خبر داد؛

استقلال اهواز در زمین تختی میزبان است

پیمان کاظم نژاد روابط عمومی باشگاه استقلال اهواز عنوان کرد من از مسوولین می خواهم که از بخش خصوصی حمایت کنند نه اینکه چوب لای چرخ آن بگذارند.

استقلال اهواز در زمین تختی میزبان است
روابط عمومی باشگاه استقلال اهواز به خبرنگار "ورزش سه" گفت: استقلال اهواز یک باشگاه خصوصی است و در رابطه با أموال آن باید خود مالک باشگاه تصمیم گیری کند.من خواهش می کنم حالا که مسوولان حمایت از بخش خصوصی را در دستور کار دارند. از بخش خصوصی حمایت شود و اجازه بدهند که آن پا بگیرد . نه اینکه با سخنرانی ها و کارهایشان باعث شوند که أفراد انگیزه حضور در این بخش را از دست بدهند.
او ادامه داد: عنوان شده بود که باشگاه استقلال اهواز دفتر کار ندارد و در یکی از شرکتهای خصوصی تصمیم گیری ها صورت می گیرد این حرف صحت ندارد و باشگاه در کیانپارس اهواز دفتر دارد و قرار هم هست به زودی به سأختمان بزرگتری هم منتقل می شود.

وی افزود:در رابطه با هیات مدیره استقلال اهواز باید بگویم که تا امروز تنها آقای ناطقی حکم گرفته بود که از سمتش استعفا داد و تا امروز هیچ کس در این زمینه حکمی نگرفته است.

کاظمی افزود: استقلال برای برگزاری اردو راهی تهران می شود و قرار است چند بازیکن پرتغالی در پست های دفاع، هافبک بازی ساز و همچنین مهاجم تمام کننده تست بدهند تا در نقاطی که به نظر سرمربی مشکل وجود داشت بازیکن خارج جذب کنیم.

او در مورد بازی هفته ششم لیگ مقابل ذوب آهن، افزود: خیلی ها از همین حالا ذوب آهن را در هفته ششم برنده می دانند ولی باید بدانند که استقلال اهواز تیم با ریشه ای است که حتی در سال ٨٥ شانس قهرمانی در لیگ را داشت. پس بهتر است که بدانند ما برای بقا به لیگ آمده ایم و قصد نداریم برابر هیچ تیمی از پیش بازنده نیستیم.

او در پایان گفت: از این به بعد تیم استقلال اهواز تنها در زمین خودش یعنی تختی میزبانی می کند و روی این تصمیمش هم پافشاری می کنیم و حتی اگر قرار باشد بازی سه بر صفر إعلام شود ما در ورزشگاه غدیر بازی نمی کنیم

دیدگاه‌ها