کد خبر : 1264615 | 13 شهریور 1394 ساعت 11:20 | 14.7K بازدید | 0 دیدگاه

بیل: رطوبت قبرس کارمان را سخت کرده بود

گرث بیل، ستاره تیم ملی ولز پس از پیروزی شب گذشته تیمش با گل او مقابل قبرس عنوان کرد که آنها خوش شانس بودند که موفق شدند پیروز شوند.

بیل: رطوبت قبرس کارمان را سخت کرده بود
به گزارش "ورزش سه"، شاگردان کریس کولمن که برای اولین بار در تاریخ بالاتر از انگلیس در رده بندی فیفا قرار گرفته اند، شب گذشته موفق شدند در 1-0 مقابل قبرس به پیروزی برسند و حالا تنها یک پیروزی با رسیدن به یورو 2016 از سال 1958 فاصله دارند. بیل که در دقیقه 82 موفق به گلزنی شد، از این پیروزی سخت ابراز خوشحالی کرد.

او گفت:" دیدار سخت تری نسبت به آنچه انتظار می‌رفت داشتیم. با توجه به تجربه های قبلی که از اینجا داشتیم، می‌دانستیم به خاطر رطوبت به مشکل خواهیم خورد ولی برنامه ی خوبی در زمین داشتیم. فشار آوردیم وخوش شانس بودیم که در نهایت موفق شدیم گلزنی کنیمی. فکر می‌کنم بهترین بازی ممکن از سوی ما بود ولی موقعیت گلزنی مناسبی داشتیم و توانستم آن را به گل تبدیل کنم."

بیل درباره فاصله ی یک برد تا صعود به یورو گفت:" از ماموریتی که پیش رویمان است مطلع هستیم. رسانه‌ها خیلی در این رابطه صحبت کرده اند. می‌دانیم که چه کار باید کنیم. ما تیم قدرتمندی هستیم. متحد هستیم و از توانایی هایمان اطلاع داریم. یک اتحاد قوی هستیم و می‌دانیم که باید چه کار کنیم."

دیدگاه‌ها