کد خبر : 1264628 | 13 شهریور 1394 ساعت 12:20 | 12.3K بازدید | 0 دیدگاه

چمبرلین: آرسنالی‌ها مشکلی با نویل ندارند

الکس اوکسلید چمبرلین، مهاجم آرسنال عنوان کرد که اختلافی بین گری نویل و بازیکنان آرسنالی حاضر در تیم ملی انگلیس با وجود انتقادات اخیر کاپیتان یونایتد وجود ندارد.

چمبرلین: آرسنالی‌ها مشکلی با نویل ندارند
به گزارش "ورزش سه"، گری نویل که به عنوان دستیار روی هاجسون در تیم ملی انگلیس فعالیت می‌کند، اخیرا به انتقاد از انفعال آرسنال در نقل و انتقالات پرداخته بود. بعضی رسانه‌ها معتقدند که انتقادات نویل ممکن است باعث ایجاد اختلاف بین او و بازیکنان آرسنالی حاضر در تیم ملی انگلیس شود ولی چمبرلین این موضوع را رد کرد.

او گفت:" گری نویل تاکتیک‌ها را بسیار خوب توضیح می‌دهد و خیلی محترمانه از بازیکنان می‌خواهد که عملکرد بهتری داشته باشند یا اینکه در زمین چه کار کنند. برای او احترام قائل هستیم. وقتی در تلویزیون صحبت می‌کند، شرایط کمی پیچیده و حساس است، به خصوص اینکه او عضو کادر فنی تیم ملی انگلیس است ولی به نظر من هیچ اختلافی با او وجود ندارد. او من را ناراحت نکرده است. از صحبت‌های او خوشم می‌آید چون به نظرم می‌داند که راجع به چه چیز صحبت می‌کند. اگر عملکرد بدی داشته باشم، می‌دانم که بد بوده ام و نیازی نیست کسی به من آن را بگوید. 15 سال است که از پدرم چنین چیزهایی را می‌شنوم !. "

دیدگاه‌ها