کد خبر : 1264648 | 13 شهریور 1394 ساعت 14:17 | 11K بازدید | 0 دیدگاه

عبدی: گلزنی‌های من حیلی زود آغاز می‌شود

کاپیتان راه آهن معتقد است نگاهشان نسبت به شرایط این تیم در لیگ امسال مثبت است و اهداف زیادی در سر دارند.

عبدی: گلزنی‌های من حیلی زود آغاز می‌شود
به گزارش "ورزش سه"، بهادر عبدی در مورد شرایط راه آهن گفت: همه چیز خوب پیش می رود فقط ای کاش قبل از تعطیلات سیاه جامگان را می بردیم. این دیدار یکی از عجیب ترین بازی ها بود مخصوصا نیمه اولش که جزو معدود بازی های راه آهن بود که کامل بازی در دستمان بود آن هم در زمین حریف. حیف در بازی ای که مالکیت توپ را در اختیار داشتیم، نتوانستیم ببریم و پنالتی حریف تبدیل به گل شد.

او در مورد شرایط تمریناتشان ادامه داد: تمریناتمان را با انگیزه دوچندان شروع کرده ایم. نتایجی که تا اینجای کار گرفته ایم را فراموش کرده ایم و به بازی با ملوان که قرار است بعد از تعطیلات به مصافشان برویم، فکر می کنیم. واقعا هر کس که بازی های ما را دیده از ما تعریف کرده البته در امتیازگیری زیاد موفق عمل نکردیم ولی امسال هدفمان این نیست که با یک برد در هفته های پایانی در لیگ بمانیم بلکه به بالای جدول نیم نگاهی داریم.

کاپیتان راه آهن در مورد رویارویی با مربی سابقش حمید استیلی نظرش را اینگونه بیان کرد: بازی سختی در پیش داریم، در هر صورت ملوان تیم بزرگ و دوست داشتنی ای است. آقای استیلی مربی خود ما بوده، او کسی است که من را به لیگ برتر آورده و تا آخر عمر مدیون و دعاگویش هستم اما از آنجایی که ما امتیاز بازی با سیاه جامگان را از دست دادیم، پیروزی در بازی با ملوان از نان شب هم برای ما واجب تر است و حتی به مساوی هم فکر نمی کنیم.

بازیکن راه آهن که پارسال موفق به گلزنی نشد در مورد اینکه امسال این طلسم را می شکند یا خیر افزود: اگر در برنامه نود نیز صحنه های بازی ما را دیده باشید، می دانید که من بیشتر اطراف 18 قدم حریف هستم و اسم من در آن سمت بیشتر برده می شود. برخلاف سال پیش که بیشتر وظایف دفاعی داشتم، امسال آنجایی که دوست دارم بازی می کنم. مطمئن باشید که یکی، دو هفته دیگر گلزنی من شروع می شود. سال گذشته به خاطرات پیوسته و نمی خواهم به خودم انرژی منفی بدهم بلکه به آینده فکر می کنم.

دیدگاه‌ها