کد خبر : 1264649 | 13 شهریور 1394 ساعت 14:27 | 4.4K بازدید | 0 دیدگاه

شیری: منتظر شروع مجدد لیگ هستیم

مدافع سایپا معتقد است با وجود رقیبانی که دارند و شرایط حساس لیگ باز هم به بالای جدول نگاه دارند و هیچ چیزی انگیزه شان را کم نمی کند.

شیری: منتظر شروع مجدد لیگ هستیم
به گزارش "ورزش سه"، حامد شیری درباره شرایط سایپا گفت: خدا را شکر شرایط تیم خوب است، دیروز نیز یک بازی دوستانه با راه آهن داشتیم که توانستیم هم خوب بازی کنیم، هم ببریم. درست است که پارسال رفت و برگشت را به راه آهن باختیم اما دلیل نمی شود شرایط همیشه یکسان پیش برود. ما امسال هم در لیگ و هم در بازی دوستانه توانستیم طلسم عدم پیروزی مقابل راه آهن را بشکنیم و برنده شویم. دیروز هم می توانستیم با تعداد گل های بیشتری حریف را شکست دهیم.

او در مورد وقفه ایجاد شده در لیگ ادامه داد: وقتی که لیگ تعطیل می شود و بین بازی ها فاصله می افتد، قطعا کادرفنی دقیق برنامه ریزی می کند که همه در شرایط بازی باشند. احتمالا دو، سه روز دیگر یک بازی دوستانه دیگر نیز انجام خواهیم داد و منتظر شروع بازی های لیگ می شویم.

مدافع نارنجی پوشان در مورد نتایجی که در 5 هفته اخیر لیگ کسب کردند، نظرش را اینگونه بیان کرد: مسلما 3 هفته ابتدایی لیگ خوب بودیم ولی دو بار شکست خوردیم که باید کمی بیشتر دقت می کردیم و منسجم تر بودیم. به غیر از آن دو هفته آخر شرایطمان خوب بود ولی ما فرصت زیادی داریم گرچه امسال رقابت حساس تر شده و حتی تیم هایی که از لیگ یک به لیگ برتر صعود کرده اند، دارند خوب کار می کنند بنابراین هر بازی برای ما حکم فینال را دارد باید برنامه ریزی خاصی داشته باشیم.

شیری در پایان در مورد حضور باتجربه هایی چون نکونام، غلامرضا رضایی و غیره در تیمشان و اینکه بابت حضور آنها انتظارات از سایپا بالا رفته افزود: ما بازیکن هستیم و وظیفه مان این است با تمام وجود در اختیار باشگاه باشیم و تمام توانایی هایمان را در اختیار تیم بگذاریم. قطعا حضور بازیکنانی مثل نکونام و رضایی می تواند به ما کمک کند.

دیدگاه‌ها