کد خبر : 1264654 | 13 شهریور 1394 ساعت 14:57 | 12.6K بازدید | 0 دیدگاه

حیدریه: کلاس کاری اردوی امید بالاست

مدافع جوان پرسپولیس و تیم ملی امید از شرایطی که در هلند پشت سر می گذارند، بسیار راضی است.

حیدریه: کلاس کاری اردوی امید بالاست
به گزارش "ورزش سه"، وحید حیدریه در مورد شرایط اردو و پیروزی در بازی دوستانه ای که دیروز برگزار شد گفت: خدا را شکر شرایط اردو خیلی خوب است و چیزی کم و کسر نداریم بچه ها از لحاظ روحی و بدنی در شرایط خوبی قرار دارند و روز به روز تمرینات خوبی را پشت سر می گذاریم. بازی دیروز ما با یک تیم دسته یکی هلند بود که تیم خوبی هم داشتند ولی بچه های ما دستورات تاکتیکی که کادرفنی گوشزد کرده بود را به نحواحسن در زمین پیاده کردند و توانستیم بازی را با نتیجه 4 برصفر ببریم و پیروز شویم.

او در مورد بازی دوستانه باتیم های اروپایی و اینکه این مساله چقدر به بهتر شدن روندشان کمک خواهد کرد ادامه داد: صددرصد این مساله خیلی تاثیر مثبتی دارد، من فکر می کنم این اردو خیلی کلاس کاری بچه ها و تیم را بالا می برد و واقعا ایجاد انگیزه می کند. انشاالله کسانی که شایسته هستند بتواندن در این بازی ها خودشان را نشان دهند و دیدار تدارکاتی با تیم های اروپایی سکوی پرتابی برای لژیونر شدن است جا دارد از آقای کاشانی و کسانی که تدارک این اردو را دیدند، تشکر کنم.

دفاع چپ تیم ملی امید در مورد انتظار بالای مردم از این تیم بابت صعود به المپیک نظرش را اینگونه بیان کرد: صعود به المپیک چیزی است که همه ما به دنبالش هستیم ولی کار ما خیلی سخت است چون تیم های دیگر نیز دنبال این مهم هستند و مطمئنا تیمی که شرایطش بهتر باشد و تلاش و تمرکز بیشتری داشته باشد، می تواند به المپیک صعود کند و خوشبختانه تیم ما همه شرایط را برای صعود به المپیک دارد. امیدوارم خدا هم دراین هدفی که داریم کمکمان کند تا بتوانیم دل مردم مان را بعد از 40 سال شاد کنیم.

حیدریه در پایان در مورد اینکه از شرایط پرسپولیس خبر دارد یا خیر افزود: نه متاسفانه خبر دقیقی ندارم فقط یکسری اخبار را شنیدم. به هر حال امیدوارم مشکلات پرسپولیس حل شود.

دیدگاه‌ها