کد خبر : 1264664 | 13 شهریور 1394 ساعت 15:45 | 42.9K بازدید | 0 دیدگاه

مدیر ورزشی بارسا در مصاحبه با موندودپورتیوو

مسی همه عمر با بارسلونا خواهد ماند

روبرت فرناندز، مدیر ورزشی جدید بارسلونا معتقد است که مسی حتی زمانی که فوتبال را کنار بگذارد نیز نقش مهمی در بارسلونا خواهد داشت.

مسی همه عمر با بارسلونا خواهد ماند
به گزارش "ورزش سه"، پس از اینکه سال گذشته زوبی زارتا از مدیریت ورزشی بارسلونا کنار گذاشته شد، تا زمان انتخابات ریاست باشگاه بارسلونا، این سمت بصورت رسمی در اختیار کسی قرار نداشت اما با برگزیده شدن بارتومئو در انتخابات، او برای 6 سال آینده این پست را در اختیار روبرت فرناندز، بازیکن اسبق بارسا قرار داد.

فرناندز که در گفتوی اختصاصی با موندودپوریتوو شرکت کرده بود، در مورد آینده مسی گفت:" مسی همه عمرش با بارسلونا خواهد ماند البته این یک حقیقت است که مسی نمی تواند همه عمر فوتبال بازی کند ولی او حتی وقتی از دنیای فوتبال خداحافظی کند نیز در بارسلونا حفط خواهد شد و نقشی غیرقابل انکار در باشگاه خواهد داشت.

مسی بسیار باهوش است. او در زمین می داند چکار کند تا سرنوشت یک بازی به نفع بارسا عوض شود. طبیعی است که هر انسانی با افزایش سن،بخشی از قابلیت های جوانی خود را از دست بدهد و در مورد مسی هم این اتفاق رخ خواهد داد اما هوش بالای مسی می تواند خیلی از کمبودها در او را جبران کند. من بعید می دانم که دیگر بازیکنی مثل او در بارسلونا بیاید.کافی است به آمار او نگاه کنید؛ دست نیافتنی هستند."

دیدگاه‌ها