کد خبر : 1264666 | 13 شهریور 1394 ساعت 15:00 | 131.9K بازدید | 0 دیدگاه

در مصاحبه با کادنا سر

پرز: چرا کاسیاس از رئال مادرید جدا شد؟

کاسیاس ماه گذشته پس از 17 سال حضور در تیم اول رئال، بدون اینکه کسی از اعضای باشگاه او را همراهی کند، به شکل غریبانه ای در یک نشست خبری با رئال وداع گفت.

پرز: چرا کاسیاس از رئال مادرید جدا شد؟
به گزارش "ورزش سه"، هنوز هواداران رئال مادرید شیوه جدایی کاسیاس و اشک های او در آن نشست خبری را فراموش نکرده اند. رئیس باشگاه رئال مادرید که در یک مصاحبه اختصاصی با کادنا سر شرکت کرده بود در همین رابطه گفت:" باید بگویم که یک جا در مورد کاسیاس اشتباه کردم. او دو سال بسیار سخت را پشت سر گذاشته بود و در برخی بازی ها هواداران به نشانه اعتراض برای او سوت می زدند. عقیده من بر این است که در این اتفاقات، نقش برخی رسانه ها پررنگ بود.

ایکر چندی پش نزد من آمد و از من تقاضا کرد تا راه برای جدایی او و پیوستنش به پورتو را هموار کنم و من هم به احترام بازیکن بزرگی چون او، به خواسته اش عمل کردم. او از من خواست که در یک نشست خبری و بدون اینکه کسی همراه او باشد، از هواداران خداحافظی کند. اینجا بود که من اشتباه کردم و نباید با این خواسته اش موافقت می کردم.

من هم با مشاهده آن نشست خبری منقلب شدم و همان شب با او تماس گرفتم و از او خواهش کردم تا اجازه دهد به شکل بهتری از او خداحافظی کنیم و او نیز پذیرفت. من هنوز هم از جدایی کاسیاس دفاع می کنم؛ چون او از شرایط موجود احساس درماندگی می کرد و انتقالش به پورتو، بهترین راه حل بود.

به مصاحبه های من در دو سال اخیر در مورد کاسیاس رجوع کنید؛ من همیشه اولین حامی او بودم.سوت زدن بر علیه او یعنی سوت زدن علیه همه ما. این کار اشتباهی بود که از سوی برخی هواداران صورت گرفت و در واقع کاسیاس را مجبور کردند تا تصمیم به جدایی بگیرد."

دیدگاه‌ها