کد خبر : 1264670 | 13 شهریور 1394 ساعت 16:19 | 211.9K بازدید | 0 دیدگاه

با ارزش ترین بازیکنان هر باشگاه را بشناسید:

حمزه‌ یونس و عبدالله‌ کرمی گرانترین‌ های لیگ‌ ایران

سایت سازمان لیگ برتر فوتبال ایران بالاخره ارقام دقیق قراردادهای ثبت شده در این نهاد اداره کننده فوتبال ایران را منتشر کرد.

حمزه‌ یونس و عبدالله‌ کرمی گرانترین‌ های لیگ‌ ایران
به گزارش "ورزش سه" و بنابر گزارش سازمان لیگ که از اطلاعات آن از روی قراردادهای ارسالی باشگاه ها جمع آوری شده است، عبدالله کرمی مدافع تیم فوتبال سپاهان گران ترین بازیکن ایرانی لیگ است ضمن اینکه حمزه یونس مهاجم تونسی تراکتور با یک میلیارد و 360 میلیون گران قیمت ترین بازیکن کل فوتبال ایران است.

سپاهان‌:احسان حاج‌صفی (یک میلیارد و سیصد و پنجاه میلیون تومان)
حاج صفی که دومین بازیکن گران قیمت لیگ محسوب می شود در انتشار ارقام اولیه قراردادش یک میلیارد و 680 میلیون تومان بود اما در استعلام جدید از سازمان لیگ این قرارداد به یک میلیارد و 350 میلیون کاهش یافته است. جالب اینکه گران ترین بازیکن سپاهان عبدالله کرمی است که 1.3 میلیارد تومان پول گرفته است.

تراکتورسازی‌ تبریز:حمزه یونس (یک میلیارد و سیصد و شصت میلیون تومان)
حمزه یونس گران ترین بازیکن رسمی لیگ برتر ایران محسوب می شود؛ بازیکنی که البته هنوز در سطح رقم دریافتی نشان نداده است. جالب اینکه تراکتورسازی برای سربازهای با استعدادش عدد 1.5 میلیون تومان به عنوان دستمزد رد کرده که کمی عجیب و غیرقابل باور به نظر می رسد.

نفت‌ تهران: آلویز نونگ (نهصد و هشتاد و هفت میلیون تومان)
در حالی که سیدجلال حسینی به جمع نفتی ها پیوسته نونگ با قرارداد 300 هزار دلاری گرانترین بازیکن نفتی ها به حساب می آید که این موضوع کمی عجیب است. اینکه کارلوس سانتوس و سیدجلال حسینی با رقمی کمتراز یک میلیارد به نفت پیوسته باشند، چندان درست به نظر نمی رسد.

پرسپولیس‌: مایکل اومانیا (یک میلیارد و صد و هشتاد میلیون تومان)
اینکه اومانیا گرانترین بازیکن این فصل پرسپولیس باشد، همانقدر عجیب است که عبدالله کرمی در سپاهان بیشترین دستمزد را بگیرد. با این حال او به دلیل قرارداد گرانقیمت فصل پیش که در این فصل اندکی هم کاهش یافته با اختلاف 230 میلیون تومانی نسبت به رامین رضائیان گرانترین بازیکن قرمزهاست.

استقلال تهران: کرار جاسم، ابراهیمی، حیدری و رحمتی (یک میلیارد و دویست میلیون تومان)
اگرچه گفته می شود مهدی رحمتی بیشترین دریافتی را در بین استقلالی ها خواهد داشت اما بنابر فرم های ارسالی به سازمان لیگ آبی ها 4 بازیکن 1.200 میلیاردی دارند که البته یکی از آنها (جاسم کرار) هر روز مشغول کشمکش با مدیران این باشگاه است.

سایپا‌: جواد نکونام (ششصد میلیون تومان)
مبلغ دریافتی جواد نکونام همین قدر است اما او به جز پول نقد با باشگاه قرارداد دریافت 3 خوردوی کیاسراتو هم داشته است که عدد قرارداد او را نزدیک به 300 میلیون تومان بالا خواهد برد. با این حال باز هم رقم قرارداد نکو متعادل به نظر می رسد.

فولاد‌ خوزستان: لئونارد مساریچ و ماتیاس چاگو (نهصد و بیست میلیون تومان)
2 بازیکن خارجی فولاد با 20 میلیون تومان افزایش گرانترین های این فصل نقل و انتقالات فولاد هستند. این دو بازیکن هر دو قراردادشان را تمدید کرده اند و سال دومشان را در فولاد می گذرانند.

ذوب‌آهن اصفهان: حدادی‌فر، رضایی و حسن‌‌زاده (یک میلیارد تومان)
3 بازیکن یک میلیاردی ذوب آهن حتی بیش از این رقم ارزش دارند و می شود گفت که ذوبی ها در عقد قرارداد با این 3 نفر خوب عمل کرده اند. ذوب آهن تیمی متعادل است که در بین فوتبالیست ها به خوش حسابی هم شهرت دارد.

گسترش فولاد‌ تبریز:ابراهیمی، نصرتی، اسدی و کیانی (‌ششصد و پنجاه میلیون تومان)
4 بازیکن باتجربه این تیم که همگی در تراکتور شاگرد فراز کمالوند بوده اند، با عددی نسبتا متعادل به گسترش فولاد پیوسته اند. تیمی که در رقابت های این فصل نمایش خوبی داشته است. گسترش به عنوان یک تیم خصوصی کاملا اقتصادی بسته شده و البته حسن حضور در این تیم وصول رقم قراردادهاست.

ملوان‌ انزلی:احمد آهی (‌یک میلیارد تومان)
اینکه احمد آهی دفاع وسط ملوان گران ترین بازیکن این باشگاه باشد، داستان جالبی در خود پنهان دارد. به نظر نمی رسد این رقم تنها برای آهی باشد ... در نظر داشته باشید ملوان بازیکنانی مثل پژمان نوری، مازیار زارع و جلال رافخایی دارد که قطعا بیشترین دریافتی را در تیم خودشان دارند.

راه‌آهن‌ تهران: کوهنورد، عبدی و کریمی (سیصد و بیست میلیون تومان)
سیامک کوهنورد، بهادر عبدی و ابراهیم کریمی گران‌ترین بازیکنان راه‌آهن هستند و مهرداد محمدی هم فعلاً از برادر ملی‌پوشش بهتر کار کرده 50 میلیون کمتر از برادرش دریافتی داشته و تنها 150 میلیون خواهد گرفت.

صبا‌ی قم: بیک‌زاده، لک، حقیقی، صادقی و دهنوی (‌پانصد میلیون تومان)
علی دایی در عقد قرارداد با ستاره های تیمش که همه سابقه ملی دارند، خوب عمل کرده و آنها را با رقمی متعادل به صبا آورده است. این 5 بازیکن همگی در یک سطح دریافتی دارند و البته آپشن های قراردادشان متفاوت است.

سیاه‌جامگان‌ مشهد: محسن فروزان (هفتصد میلیون تومان)
رضا عنایتی و محسن فروزان با هم از استقلال آمدند اما فروزان که نصف عنایتی سن دارد دو و نیم برابر او دستمزد می‌گیرد.

استقلال اهواز‌: محمد غلامی (‌چهارصد میلیون تومان)
استقلال اهواز که در ضیق وقت بسته شده بیشترین پرداختی خود را به محمد غلامی اختصاص داده که البته هنوز ریالی از این مبلغ به این بازیکن باتجربه نرسیده است.

پدیده مشهد: میلاد غریبی (پانصد و هفتاد و پنج میلیون تومان)
طبق ادعای مسئولان باشگاه پدیده، ایگور پراهیچ 540 میلیون تومان دریافتی خواهد داشت تا غریبی با 35 میلیون تومان تفاوت، عنوان گران‌ترین بازیکن این تیم را به خود اختصاص دهد.

استقلال خوزستان: فرناندو خسوس (پانصد میلیون تومان)
تیم ارزان قیمت ویسی بیشترین رقم پرداختی امسال را به گلر برزیلی خود می دهد. با توجه به اینکه تیم عبدالله ویسی با بازیکنان لیگ یکی بسته شده، آنها ارزان ترین تیم امسال لیگ اند.

دیدگاه‌ها