کد خبر : 1264678 | 13 شهریور 1394 ساعت 17:06 | 29.4K بازدید | 0 دیدگاه

بازگشت رمضانی و فخرالدینی به ترکیب استقلال

نیمکت نشینی شهباززاده مقابل نیروی زمینی

استقلال در حالی قرار است از ساعت 17 در بازی دوستانه به مصاف نیروزمینی برود که پرویز مظلومی تغییرات عمده ای را نسبت به بازی با توحید در ترکیب تیمش داده است.

به گزارش "ورزش سه"، مظلومی ترجیح داده در این بازی که کمی جدی تر از بازی با توحید است، از مهدی رحمتی به جای وحید طالب لو در ترکیب اولیه تیمش استفاده کند.

* نیمکت نشینی سجاد شهباززاده از نکات جالب ترکیب اولیه آبی ها است. البته به نظر می رسد مظلومی با بازی دادن به پروپجیچ در تلاش است پای این بازیکن را به گلزنی باز کند.

* همچنین آرش برهانی که در بازی قبلی در ترکیب اولیه آبی ها قرار نداشت، این فرصت را دارد که امروز توانایی های خود را به پرویز مظلومی اثبات کند.

* کیفیت ضعیف پیراهن های تیم نیروزمینی از نکات جالب این بازی محسوب می شود. پیراهن سعید حلافی مهاجم این تیم پیش از شروع بازی پاره شد که این نشان از بی کیفیت بودن پیراهن این تیم لیگ یکی دارد.

* در روزهایی که روزبه چشمی و امید ابراهیمی دو هافبک دفاعی استقلال در اردوی تیم ملی به سر می برند، محمدرضا خرسندنیا این فرصت را پیدا کرده که در پست هافبک دفاعی که پست اصلی اش است به میدان برود.

* غیبت کرار که به دلیل مسائل انضباطی از این تیم کنار گذاشته شده، از نکات جالب این بازی است. به احتمال فراوان علیرضا رمضانی یا جابر انصاری جای او را در پست هافبک طراح پر خواهند کرد.

* ریوالدو برزیلی هم به دلیل حل نشدن مشکل مسکن اش همچنان حاضر نیست در تمرینات این تیم شرکت کند و در تمرینات غایب خواهد بود.

* ترکیب استقلال در بازی مقابل نیروزمینی به شرح زیر است: مهدی رحمتی، امین حاج محمدی، حنیف عمران زاده، میلاد فخرالدینی، میثم مجیدی، محمدرضا خرسندنیا، جابر انصاری، یعقوب کریمی، آرش برهانی، پروپجیچ، علیرضا رمضانی

*ترکیب نیروی زمینی: آرمان شهدادنژاد، امیرحجار، احسان پورشیخ علی، علی ابراهیمی، مهران فرضیات، ساسان شیرمردی ،توحیدغلامی ، میثم کریمی ، سعیدحلافی، محمدمعاوی، و عباس عسکری

دیدگاه‌ها