کد خبر : 1264680 | 13 شهریور 1394 ساعت 17:11 | 17.6K بازدید | 0 دیدگاه

افاضلی: فقط در دفاع تیم ملی دغدغه داریم

یکی از سوژه های تیم ملی تعداد زیاد مهاجمان و وینگرهاست که در این رابطه و بازی ایران ـ گوام با افاضلی گفت و گو کردیم.

افاضلی: فقط در دفاع تیم ملی دغدغه داریم
به گزارش "ورزش سه"، هومن افاضلی در این رابطه گفت: این مساله که خیلی خوب است. همه جای دنیا دنبال بازیکن در این پست ها هستند که ما در نسل جدیدمان داریم. من در هر 3 تیم نوجوانان، جوانان و امید نیز بازیکنان خوبی در این پست ها داشته ام و همین تیمی که الان دست آقای خاکپور است استعدادیابی اش با من بوده، آن زمان دو تا از بهترین بازیکنان به نام های بختیار رحمانی و آرش افشین را در اختیار داشتیم. خوشبختانه در این پست ها مشکل نداریم. در پست گلری نیز وضعیتمان خوب است.

او همین رابطه ادامه داد: تنها جایی که دغدغه داریم خط دفاع است. ما دفاع وسط خوب کم داریم با توجه به اینکه پست تخصصی مرتضی پورعلی گنجی نیز هافبک دفاعی است.

افاضلی در پایان در مورد پیروزی 6 بر صفر ایران مقابل گوام افزود: گوام کشور کم جمعیتی است و فکر کنم از نارمک هم کوچکتر است پس ما نباید از تیم ملی چنین کشوری توقع داشته باشیم که در استادیوم آزادی بیاید و ما را شکست دهد. خوبی این بازی این بود که از آنجایی که پرتنش نبود، فرصتی نصیب کسانی شد که برای اولین بار پیراهن تیم ملی را برتن کند و افراد دیگر تعداد بازی خود را بالا ببرند. اگر با دست هم تیم های حریف را انتخاب می کردیم چنین شانسی نصیب مان نمی شد که با تیم هایی مثل گوام، هند و ترکمنستان بازی کنیم. چیزی که من خیلی خوشم آمد این است که همیشه تیم ها مقابل تیم های یک مقدار ضعیف انگیزه خوبی را از دست می دهند اما خوشبختانه فضایی برای تیم ملی به وجود آمد که ما حریف را جدی گرفتیم و این پوئن مثبت آقای کی روش است که با ذهنیتش باعث شد بچه ها گوام را جدی بگیرند و در نهایت 6 گل بزنند.

دیدگاه‌ها