کد خبر : 1264685 | 13 شهریور 1394 ساعت 17:30 | 188.2K بازدید | 0 دیدگاه

آلکماری ها منتظر ستاره ایرانی

بازگشت طوفانی جهانبخش به میدان

علیرضا جهانبخش پس از پایان دوران نقاهت، بازگشتی طوفانی به فوتبال داشت. او در بازی دوستانه مقابل اوس، سه پاس گل برای هم تیم های خود ارسال کرد تا آمادگی اش برای حضور در ترکیب آلکمار را نشان بدهد.

بازگشت طوفانی جهانبخش به میدان
به گزارش "ورزش سه"، آسیب دیدگی در شرایطی سراغ علیرضا جهانبخش آمد که او چند بازی از لیگ هلند را از دست می داد و البته حضور در یکی دو بازی ملی مقابل گوام و هند. علیرضا اما تمرینات خود را برای بهبود پیگیری کرد و بالاخره پنجشنبه در ترکیب آلکمار پا به توپ شد و شروعی طوفانی داشت. آلکمار در این بازی با حساب 4 - 3 مقابل تیم اوس به پیروزی رسید. جهانبخش که یک نیمه فرصت حضور در این بازی داشت در سه گل از چهار گل تیمش تاثیر مستقیم داشت.

1038309

او سه بار به گلزنان آلکمار پاس داد تا شروعی فوق‌العاده به این تیم داشته‌ باشد. جهانبخش که انگیزه بسیاری برای بازگشتی موفقیت آمیز به اردی ویزه دارد، با این آمادگی احتمالا از هفته پنجم لیگ هلند و بازی مقابل گرافشاپ در ترکیب آلکمار قرار می گیرد تا برای مهاجمان تیمش موقعیت گل بسازد.

1038310

جهانبخش که در بازی تیم ملی مقابل گوام غایب بود، بعد از پایان این بازی پستی در اینستاگرام خود قرار داد. او هم برد تیم ملی را تبریک گفت و هم از بهبود پای مصدومش خبر داد.

جهانبخش نوشت:« سلام به همه عزیزان. این مدت درگیر تمرینات بودم تا زودتر به آمادگی برسم و برگردم به میدان عشق ( فوتبال ) خدا رو شکر شرایطم بهتره و ایشالله بهتر هم می شه. ضمنا برد تیم ملی هم تبریک میگم.»

1038312

جهانبخش که فصل قبل عنوان بهترین بازیکن ژوپیلرلیگ را بدست آورد حالا امیدوار به درخشش در بالاترین سطح فوتبال هلند است. او انگیزه دارد و البته توانایی. پس موفقیتش را در ترکیب آلکمار می شود پیش بینی کرد.

1038311

دیدگاه‌ها