کد خبر : 1264693 | 13 شهریور 1394 ساعت 18:15 | 8.4K بازدید | 0 دیدگاه

اخباری: امیدوارم بازهم ملی پوش بمانم

گلر جوان تیم ملی که با عملکرد خوبش در تراکتورسازی باعث شد بار دیگر نگاه ها از جمله توجه کی روش به او جلب شود، در مورد شرایط تیم ملی و تراکتورسازی گفت و گویی انجام داد.

اخباری: امیدوارم بازهم ملی پوش بمانم
به گزارش "ورزش سه"، محمدرضا اخباری در مورد اردوی تیم ملی که پشت سر می گذارند گفت: به نظرم اردوی خیلی خوبی را سپری می کنیم همه چیز حساب شده و طبق برنامه پیش می رود. تمرینات بسیار مفیدی را انجام می دهیم و امروز را استراحت می کنیم. روز گذشته نیز یک بازی خیلی خوب انجام دادیم و اصلا به حریفمان گوام فرصت خودنمایی ندادیم و کل 90 دقیقه دست ما بود و توانستیم دل مردم را شاد کنیم.

او که برای چندمین بار به اردوی تیم ملی بزرگسال دعوت شده در مورد اینکه به نظرش این مساله باز هم تداوم دارد یا خیر ادامه داد: انشاالله که همین طور باشد تمام تلاشم را می کنم با بازی هایی که در لیگ انجام می دهم و اثرات خوب در اردوها به نحواحسن همین روند را حفظ کنم.

این بازیکن که عملکرد بسیار خوبی در تراکتورسازی داشته نظرش را در این باره اینگونه بیان کرد: در تراکتورسازی آرامش خوبی دارم و تمام تمرکزم را روی تمرین ها و بازی ها گذاشته ام. البته زیرنظر یک مربی گلر خوب به نام روی تابارز کار می کنم که خیلی کمکم می کند.

گلر ملی پوش تراکتور در مورد اینکه تونی و کارلوس کی روش از آنجایی که هر دو پرتغالی هستند چقدر به یکدیگر شبیه اند، گفت: نوع بعضی از تمریناتشان به یکدیگر شباهت دارد ولی هر کدام از این دو رفتارهای خاص خودشان را دارند و من از هر یک نکات خاصی را یاد گرفتم که بابتش نیز ممنونشان هستم.

اخباری در پایان در مورد اینکه آیا به لژیونر شدن فکر می کند یا خیر افزود: خیلی به این مساله فکر می کنم و یکی از اهدافم این است بعد از پشت سر گذاشتن خدمت سربازی بتوانم به امید خدا و تلاش های مضاعف لژیونر شوم.

دیدگاه‌ها