کد خبر : 1264717 | 13 شهریور 1394 ساعت 19:06 | 97.5K بازدید | 0 دیدگاه

کارناوال شادی طرفداران نساجی

نتایج هفته چهارم دسته اول لیگ آزادگان

پرونده رقابت‌های هفته چهارم دسته اول لیگ آزادگان با پیروزی تیم نساجی در داربی مازندران و استمرار صدرنشینی پیکان به پایان رسید.

نتایج هفته چهارم دسته اول لیگ آزادگان
به گزارش" ورزش سه " عصر امروز هفته چهارم رقابت های دسته اول لیگ آزادگان برگزار شد. در حساس ترین بازی روز تیم نساجی میزبان تیم خونه به خونه بابل بود . در این دیدار که در حضور 15 هزار تماشاگر برگزار شد دو تیم تا ثانیه های پایانی مسابقه 0-0 بودند ولی در آخرین لحظات بازی نساجی به گل برتری رسید.

در مهمترین بازی ها داماش گیلان با یک گل شهرداری اردبیل را شکست داد. فجرسپاسی با همین نتیجه از سد مس کرمان عبور کرد. خیبر با یک گل مغلوب گل گهر شد. ماشین سازی برابر آلومینیوم اراک متوقف شد. پارسه در تهران برابر نفت آبادان به تساوی 2-2 رسید و پیکان در مسجد سلیمان با یک گل نفت را شکست داد تا به تنهایی در صدر جدول جای بگیرد.
 
مس رفسنجان –3  فولاد یزد 3 ؛ کویر گلباران شد
گل ها :بهرام رشید فرخی (23) و احسان پیرهادی (45 و 73) برای مس – نعمت بخشی (54) ، سپهر جهان بزرگی (82) و احسان جودکی (88) برای فولاد
مس که در سه بازی قبلی خود یک گل زده و یک گل خورده داشت در این دیدار 3 گل زد و 3 گل هم دریافت کرد تا بازهم دستش از برد کوتاه بماند. فولاد یزد که تا دقایق پایانی بازی 1-3 از میزبان عقب بود در عرض 8 دقیقه 2 گل به ثمر رساند تا با یک امتیاز راهی یزرد شود.

گل گهر سیرجان –1 خیبر خرم آباد صفر؛ گل خیبر مردود شد
گل  : حسین رسولی (28)
تیم گل گهر که تا قبل از این دیدار گل نزده بود در دقیقه 28 مسابقه اولین گل فصل را درون دروازه خیبر جای داد. خیبری ها در دقیقه 88 گل تساوی را درون دروازه گل گهر جای دادند ولی داور آن را آفساید اعلام کرد. خیبری ها معتقد بودند گل آنها سالم بوده و داور اشتباه کرده است.

نساجی مازندران –1  خونه به خونه صفر ؛ گل گرامی در وقت طلایی
گل  : فریبرز گرامی (94)
دیدار تیم های هم استانی نساجی و خونه به خونه در حالی که تا ثانیه های پایانی 0-0 بود با ضربه تمام کننده فریبرز گرامی که با ضربه سر و روی سر هادی شکوری درون دروازه حریف جای گرفت به سود نساجی تمام شد تا 15 هزار هوادار نساجی کارناوال شادی راه بیندازند.
 
گیتی پسند –1  آلومینیوم هرمزگان صفر؛ میزبان برد
گل : امید ابوالحسنی (25)
تیم گیتی پسند بالاخره اولین بردش را تجربه کرد. این تیم در دیدار با آلومینیوم هرمزگان در همان نیمه اول گل برتری را به ثمر رساند و تا پایان بازی هم از گل زده خود دفاع کرد تا 3 امتیاز ارزشمند به دست آورد.

داماش گیلان 1 – شهرداری اردبیل صفر ؛ داماش بازهم در خانه برد
گل : محمد حیدری (12)
رویارویی پیرترین و جوانترین مربیان شاغل در دسته اول به پیروزی مجید جهانپور ؛ سرمربی داماش انجامید. داماش که بازی های خانگی را جدی گرفته در مصاف با شهرداری همانطور که پیش بینی می شد برای برد بازی کرد و در همان 15 دقیقه ابتدایی بازی به هدفش رسید تا سه امتیاز مهم به حسابش واریز کند.
 
ماشین سازی تبریز –1  آلومینیوم اراک 1؛ دومین تساوی خانگی ماشین  
گل ها : فرزاد محمدی (17) برای ماشین و رضا اعتمادی (2) برای آلومینیوم
شاگردان نادر دست نشان که در دیدار خانگی با تیم خیبر به دلیل دست کم گرفتن این تیم و به رغم پیش بودن از آنها 2 امتیاز مهم از دست داده بودند این بار در دیدار با آلومینیوم هم 2 امیاز حیاتی از دست دادند تا از صدر جدول فاصله بگیرند.

فجر سپاسی 1 –  مس کرمان صفر ؛ فجر پیروزی
گل : مهدی چاه کوتاه زاده (68)
فجرسپاسی برای شکست دادن مس با تمام توان برابر این تیم مدعی صف آرایی کرد و توانست با گلی که در نیمه دوم به ثمر رساند مزد بازی خوب خودش را بگیرد.

پارسه تهران 2– نفت آبادان 2؛ تساوی پر گل پارسه
گل ها : سجاد عاشوری (15) و امیرحسین ایپکچی (88) برای پارسه – حسین بغلانی (51پنالتی) و امیر ذلیکانی (84) برای نفت
پارسه با تفکرات فرشاد پیوس و بر خلاف بازی های قبلی با ارایه بازی هجومی در صدد شکست دادن نفت بود ولی آبادانی ها که دوست نداشتن در تهران بازنده شوند حتی تا دقایق پایانی از میزبان خود پیش بودند ولی با دریافت گل در دقیقه 88 دستشان از برد کوتان ماند.

نفت مسجد سلیمان صفر – پیکان 1 ؛ استمرار صدرنشینی
گل: مهدی نظری (40)
دیدار تیم های نفت مسجد سلیمان و پیکان بر خلاف فصل قبل که با تساوی 0-0 تمام شده بود این بار با پیروزی پیکان آنهم در خانه نفت به پایان رسید تا این تیم به تنهایی در صدر جدول باقی بماند.

ایران جوان بوشهر 1 – پاس صفر
گل: اویس کردجهان (77)
دیدار تیم های ایران جوان و پاس که در نیمه اول 0-0 تمام شده بود، در نیمه دوم با برتری بوشهری ها به پایان رسید. ایران جوانی ها که میخواستند خود را از انتهای جدول بالا بکشند در نهایت با شوت سرکش اویس کردجهان موفق شدند اولین پیروزی را در کارنامه خود ثبت کنند.

دیدگاه‌ها