کد خبر : 1264754 | 14 شهریور 1394 ساعت 08:18 | 22.2K بازدید | 0 دیدگاه

برای حضور در جام باشگاه های جهان

آقای داورزنی؛ حق ما را بدهید

مسوولین تیم والیبال متین ورامین برای بازپس گیری سهمیه حضورشان در جام باشگاه های جهان با رئیس فدراسیون والیبال وارد مذاکره شده اند.

آقای داورزنی؛ حق ما را بدهید
به گزارش "ورزش سه"، پس از قهرمانی متین ورامین در لیگ سال92 این تیم به عنوان نماینده آسیا در جام باشگاه های آسیا شرکت کرد. در همان مسابقات تصمیم بر این گرفته شد تا متین برای سال 94 هم به عنوان نماینده آسیا در این مسابقات شرکت کند اما این تیم در مقطعی از حضور در رقابت های لیگ برتر والیبال انصراف داد و در همان زمان فدراسیون والیبال پیکان را به عنوان نماینده آسیا در مسابقات جام باشگاه جهان به فدراسیون جهانی والیبال معرفی کرد.

حالا متین به لیگ برتر والیبال بازگشته است و با توجه به اینکه مسابقات جام باشگاه های جهان تماما به هزینه فدراسیون جهانی والیبال انجام می شد و یک امتیاز بزرگ برای هر تیمی محسوب می شود، این تیم به دنبال بازپس گیری سهمیه اش در مسابقات جهانی است. اما در چند روز گذشته فدراسیون والیبال ایران پیکان را به عنوان نماینده آسیا در این مسابقات معرفی کرده است.

احسن شیرکوند بازیکن تیم والیبال متین ورامین که به نوعی بانی شکل گیری این تیم هم محسوب می شود، در این باره می گوید:« ما برای بازگشتمان به لیگ برتر والیبال از امتیاز حضورمان در باشگاه های جهان برای جذب اسپانسر کمک گرفته ایم و این امتیاز برای ما پوئن مثبتی بود تا بتوانیم جذب سرمایه کنیم. حضور در این مسابقات حل تیم ما است و آقای داورزنی باید حق ما را احیا کند. اگر نامه ای هم به فدراسیون جهانی زده است ما این خواهش را داریم که آن را لغو کرده و یک بار دیگر متین ورامین را به عنوان آسیا در این مسابقات معرفی کند. »

او در مورد آخرین شرایط حضور متین در این مسابقات ادامه داد: « ما 2 ماه قبل اعلام آمادگی در لیگ برتر والیبال و جام باشگاه های جهان کرده بودیم و تمام سعی مان را کردیم که تیم امسالمان هم با نام متین در مسابقات حضور پیدا کند تا سهمیه جام باشگاه های جهان مان حفظ شود. اما بدون هیچ پیغامی این سهم را از ما گرفته و به پیکان داده اند. این حق تیم ما است و بخش خصوصی به این حمایت ها نیاز دارد و اگر این حق طبیعی را از تیم ما بگیرند، قطعا ما به مشکلاتی برخواهیم خورد.در حال حاضر آقای نقوی نماینده مردم ورامین در مجلس شورای اسلامی شخصا پیگیر این موضوع است و با موافقت حضور متین در جام باشگاه های جهان کمک بزرگی به والیبال ورامین شده است.»

دیدگاه‌ها