کد خبر : 1264767 | 14 شهریور 1394 ساعت 09:21 | 2.3K بازدید | 0 دیدگاه

امیدوارم در مسابقات جهانی هم مدال کسب کنم

قربانعلی‌پور:خوشحالم دست خالی برنمی‌گردم

دارنده مدال برنز کاتای انفرادی در مسابقات قهرمانی آسیا گفت: خوشحالم که دست خالی به کشورم برنمی‌گردم و امیدوارم در مسابقات جهانی نیز مدال کسب کنم.

قربانعلی‌پور:خوشحالم دست خالی برنمی‌گردم
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از فارس، سیزدهمین دوره مسابقات کاراته قهرمانی آسیا در حالی به میزبانی ژاپن در حال پیگیری است که مهران قربانعلی پور در بخش کاتای انفرادی با شکست حریفان خود به مدال برنز مسابقات دست یافت.

وی اظهار داشت: ابتدا خدا را شاکرم که دست خالی به ایران باز نمی گردم و خوشحالم از این که علاوه بر افتخار آفرینی برای کشورم توانستم مدال برنز کاتای انفرادی را کسب کنم.

وی در ادامه افزود: رسیدن به فینال مسابقات راحت نبود. در اولین بازی با نماینده هنگ کنگ باید رقابت می کردم که واقعا حریف خوبی بود. به نظرم می توانستم او را شکست دهم. اگر یک مربی کنارم باشد می تواند در ارنج حریفانم بهتر کار کنم.

قربانعلی در ادامه خاطرنشان کرد: بازی را به هنگ کنگ سه بر دو واگذار کردم و حریفم راهی فینال شد و من در رپه شارژ، امارات قهرمان دوره گذشته را 5 بر سه شکست دادم و برای برنز مقابل نماینده چین تایپه 5 بر صفر پیروز شدم و مدال برنز کسب کردم.

وی در ادامه عنوان کرد: دوست داشتم روبروی نماینده ژاپن در فینال مبارزه کنم اما قسمت نشد. امیدوارم در مسابقات جهانی برای اولین بار بتوانم مدال برای جامعه کاتای مردان در بخش انفرادی کسب کنم.

دارنده نشان برنز قهرمانی آسیا درباره داوری خاطرنشان کرد: داوری می توانست بهتر شود. عدم اعزام تیم کاتا به مسابقات برون مرزی کار ما را سخت کرده است. داوران خیلی سخت به ما پرچم (نمره) می دهند. کشورهای عربی به راحتی با لابی بازی هوای هم را دارند و مدال کسب می کنند.


دیدگاه‌ها