کد خبر : 1264770 | 14 شهریور 1394 ساعت 09:27 | 11.8K بازدید | 0 دیدگاه

داورزنی: انتخاب اکبری، اجتناب‌ناپذیر بود

رئیس فدراسیون والیبال گفت: تیم‌های امید، تیم ملی «ب» و تیم دانشجویان حدود 8 بازیکن مشترک داشتند که انتخاب پیمان اکبری را به عنوان سرمربی هر 3 تیم اجتناب‌ناپذیر می‌کرد.

داورزنی: انتخاب اکبری، اجتناب‌ناپذیر بود
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از تسنیم، محمدرضا داورزنی در مورد شرایط تیم ملی ایران در آستانه آغاز جام جهانی والیبال 2015 اظهار داشت: تیم ملی ایران، صبح امروز به ژاپن رسید و بازیکنان ایران، صبح سه‌شنبه در نخستین بازی خود به مصاف تیم ملی آرژانتین می‌روند. همه تیم‌ها در جام‌ها بر خلاف مسابقات قهرمانی جهان به صورت دوره‌ای با هم روبرو می‌شوند تا در نهایت 2 تیم برتر سهمیه المپیک 2016 ریو را به دست آورند.

رئیس فدراسیون والیبال که با رادیو ورزش گفت‌وگو می‌کرد، ادامه داد: ما برای کسب سهمیه المپیک علاوه بر جام جهانی، مسابقات زیرگروه المپیک را نیز در سال آینده پیش رو داریم که البته کار ما در آن مسابقات به مراتب، آسان‌تر است. از آن مسابقات، بهترین تیم آسیایی و 3 تیم برتر به المپیک راه پیدا می‌کنند. تلاش ما این است که تیم ملی در جام جهانی،‌ بازی‌های خوب و مردم پسندی را انجام دهد.

داورزنی در مورد اینکه 4 تیم والیبال دانشجویان، تیم ملی «ب»، تیم زیر 23 سال و تیم پیکان تهران در فواصل زمانی کوتاه توسط پیمان اکبری هدایت می‌شد نیز توضیح داد: منهای تیم امید که ما انتظار داشتیم جزو 4 تیم برتر جهان باشد، تیم ملی «ب» و تیم دانشجویان در مسابقات خود نتایج قابل قبولی گرفتند و در حد و اندازه‌های خود ظاهر شدند. تیم‌های امید، تیم ملی «ب» و تیم دانشجویان حدود 8 بازیکن مشترک داشتند که انتخاب پیمان اکبری را به عنوان سرمربی هر 3 تیم اجتناب ناپذیر می‌کرد.

رئیس فدراسیون والیبال ایران گفت: وقتی به یک باره تصمیم گرفتیم که با تیم «ب» در مسابقات قهرمانی آسیا شرکت کنیم و با توجه به مشترک بودن تعداد زیادی بازیکن بین 3 تیم مذکور، مجبور شدیم چنین تصمیم بگیریم. به هر حال این هم تجربه‌ای بود تا در آینده، تصمیمات بهتری بگیریم.

دیدگاه‌ها