کد خبر : 1264772 | 14 شهریور 1394 ساعت 09:30 | 31.3K بازدید | 0 دیدگاه

قنبرپور: آرامش به پرسپولیس برگشت

مربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: هیچ ناراحتی و مشکلی بین من و برانکو نیست و ما با هم تعامل داریم.

قنبرپور: آرامش به پرسپولیس برگشت
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از تسنیم مصطفی قنبرپور در مورد شرایط فنی این روزهای پرسپولیس اظهار داشت: بعد از اینکه 7 بازیکن پرسپولیس به اردوهای تیم‌های ملی دعوت شدند با هماهنگی بزیک و پنجعلی 5،6 بازیکن تیم امید به تمرینات بزرگسالان اضافه شدند تا تمرینات به مشکل نخورد.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا نبود بازیکنان ملی‌پوش به برنامه‌های تمرینی پرسپولیس ضربه‌ای نمی‌زند، خاطرنشان کرد: فکر نمی‌کنم مشکلی وجود داشته باشد، بالاخره باید بین پرسپولیس و تیم ملی تعامل وجود داشته باشد.

مربی پرسپولیس در خصوص ناراحتی بازیکنان این تیم به خاطر مشکلات مالی و جلسه روز چهارشنبه طاهری با پرسپولیسی‌ها خاطرنشان کرد: خوشبختانه روز چهارشنبه طاهری به درفشی‌فر آمد و با بازیکنان جلسه‌ای برگزار کرد. در این جلسه بازیکنان در جریان مسائلی قرار گرفتند که از آنها بی‌اطلاع بودند. فکر می‌کنم جلسه روز چهارشنبه بسیار به موقع بود.

قنبرپور در مورد اعتصاب بازیکنان پرسپولیس به خاطرمشکلات مالی گفت: نمی‌شود منکر مشکلات مالی شد اما اعتصابی در کار نبود. بازیکن توقع دارد همانطور که بازی می‌کند پول هم بگیرد. خوشبختانه با توضیحاتی که طاهری به بازیکنان داد آرامش به تیم برگشت.

وی درباره غیبت‌های مکررش در تمرین پرسپولیس و اینکه آیا مشکلی با برانکو دارد، عنوان کرد: اصلاً ناراحتی و مشکلی بین من و برانکو نیست. هفته گذشته با هماهنگی برانکو و با توجه به اینکه تمرینات بیشتر بدنسازی بود قرار شد من بیشتر دنبال کارهای باشگاه باشم. بین من و برانکو تعامل وجود دارد نه اختلاف.

مربی پرسپولیس در واکنش به اینکه شنیده می‌شود با این باشگاه قرارداد 400 میلیونی بسته و خیلی‌ها هم به این مسئله معترض شده‌اند عنوان کرد: بگذارید در مورد من حرف بزنند، اصلاً دوست ندارم درباره این مسئله صحبت کنم.

دیدگاه‌ها