کد خبر : 1264774 | 14 شهریور 1394 ساعت 09:33 | 17.8K بازدید | 0 دیدگاه

واکنش آلمانی ها پس از دیدار با لهستان

تیم ملی آلمان با شکست 3 بر 1 لهستان در چارچوب رقابت‌های مقدماتی جام ملت‌های اروپا موفق شد انتقام شکست بازی رفت را از این تیم بگیرد.

واکنش آلمانی ها پس از دیدار با لهستان
به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی آلمان شب گذشته توانست در مرحله مقدماتی یورو 2016، لهستان را با نتیجه 3-1 شکست داد و به صدر جدول گروه D صعود کرد. در پایان بازی، ستاره های آلمان در مورد این دیدار صحبت کردند:
باستین شواین‌اشتایگر:" می‌خواهم بگویم که ما بیش از 80 دقیقه عالی کار کردیم و حملات بسیاری ترتیب دادیم، شاید می‌شد یک گل دیگر هم به ثمر برسانیم."

ماریو گوتزه:" ما می‌خواستیم به هر قیمتی سه امتیاز این مسابقه و جایگاه اول جدول را به دست آوریم. این بازی می‌توانست –حتی برای شخص من- خیلی بد رقم بخورد، اما خوشبختانه اینگونه نشد."

توماس مولر:" با این برد فشار زیادی از روی ما برداشته شد. کاش با ثبات بیشتری کار کرده بودیم و پاس‌های اشتباه کمتری می‌دادیم؛ اما در مجموع از اینکه برابر قدرتمندترین حریفمان در این گروه پیروز شدیم راضی هستیم. حال تیم ما صدرنشین شده است. این هدفی بود که در پی آن بودیم."

امره جان:" من نتوانستم خودم را به خوبی در زمین پیدا کنم. چندین پاس اشتباه دادم و در جاگیری هم خوب عمل نکردم؛ ولی در نیمه دوم وضعیت بهتر شد."

تونی کروس:" در مجموع می‌توان گفت که شایسته این پیروزی بودیم. بازی خوبی ارائه کردیم؛ فرصت‌های متعددی داشتیم و گل‌های زیبایی از آنها خلق کردیم. اما گهگاه موقعیت‌هایی هم به تیم حریف تقدیم کردیم که باید در این زمینه روی خودمان کار کنیم. اما روی‌هم‌رفته بازی خوب و رضایت‌بخشی بود. حالا منتظر بازی بعدی مقابل اسکاتلند هستیم که خوب می‌دانیم کار آسانی پیش رو نداریم."

مانول نویر:" اشتباهات جزئی از بازی هستند، امروز هم دیدیم که اینگونه بود. طبیعتا برای چنین شرایطی به یک دروازه‌بان خوب و مطمئن نیاز است. ما تصمیم گرفته بودیم بازی رفت را جبران کنیم. باید هوشیارتر باشیم و از بازی‌هایمان درس بگیریم، اما جای نگرانی نیست و بازی به بازی بهتر می‌شویم."

دیدگاه‌ها