کد خبر : 1264791 | 14 شهریور 1394 ساعت 10:16 | 14.5K بازدید | 0 دیدگاه

افشای بی انضباطی ویدال در اردوی شیلی

ماتیاس سامر، مدیر ورزشی بایرن، اعلام کرد با هافبک تازه وارد بایرن درمورد رفت و آمدهای بحث‌برانگیزش صحبت خواهد کرد.

افشای بی انضباطی ویدال در اردوی شیلی
به گزارش "ورزش سه"، سایت رسمی باشگاه بایرن مونیخ نوشت آرتور ویدال روز جمعه در کنار تیاگو یک تمرین فشرده اختصاصی را زیر نظر هولگر برویش ،مربی بدنساز بایرن، پشت سر گذاشت.
ویدال که اردوی تیم ملی شیلی را قبل از برگزاری بازی دوستانه مقابل پاراگوئه به دلایل شخصی ترک کرد، مایل است در دور نخست دیدارهای مقدماتی جام جهانی روسیه که از ماه اکتبر سال جاری آغاز می‌شود، دوباره به تیم کشورش ملحق شود. با همه این اوصاف وبسایت "آبند سایتونگ" نوشت علت ترک زودهنگام اردو توسط این بازیکن در حقیقت اخراج وی از سوی خورخه سمپائولی ،سرمربی شیلی، بوده است. این مربی به دلیل شب‌بیداری این بازیکن و رفتارهای غیر اخلاقی وی که تبعات آن در تمرین صبح روز بعد هم نمایان بود، تصمیم به تنبیه وی گرفت.
این بازیکن در زمان برگزاری کوپا امریکا در ماه ژوئن هم به دلیل رانندگی در حال مستی یک تصادف به بار آورده بود، با این حال موقع پرواز به سمت مونیخ گفت:" اینقدر داستان‌سازی نکنید. من الان عضو یکی از بهترین باشگاه‌های دنیا هستم؛ این حرف‌ها به وجهه من صدمه می‌زند."
ماتیاس سامر ،مدیر ورزشی باشگاه بایرن، در حاشیه بازی دوستانه تیمش مقابل رگنسبورگ درمورد این هافبک شیلیایی که در فصل نقل و انتقالات تابستان جاری از یوونتوس به باواریایی‌ها پیوست اظهار داشت:" او به دلایل شخصی در اردوی تیم کشورش نماند و بلیت برگشت به مونیخ گرفت. در مورد سایر مسائل پشت درهای بسته با وی به صحبت خواهیم نشست. او باید پاسخگوی یک سری سوالات باشد."

دیدگاه‌ها