کد خبر : 1264793 | 14 شهریور 1394 ساعت 10:19 | 3.1K بازدید | 0 دیدگاه

رئیس آینده فدراسیون باید به بخش پایه توجه کند

ملی پوش دوومیدانی و نایب قهرمان آسیا می‌گوید رئیس آینده این فدراسیون باید به بخش‌های پایه توجه داشته و در جذب اسپانسر قوی عمل کند.

رئیس آینده فدراسیون باید به بخش پایه توجه کند
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از فارس لیلا رجبی با اشاره به انتخابات فدراسیون دوومیدانی اظهار داشت: رئیسی که فردا انتخاب می‌شود باید تمام تلاش خود را در راه برطرف کردن مشکلات این رشته بردارد و برای رسیدن به موفقیت باید برنامه خوبی داشته باشد.

وی ادامه داد: رئیس فدراسیون باید توجه ویژه‌ای به استعدادیابی و بخش‌های پایه داشته باشد تا فاصله‌‌ها کمتر شود. اگر استعدادیابی خوبی صورت بگیرد در سال‌های آینده دیگر به مشکل نمی‌خوریم.

قهرمان پرتاب وزنه ایران و نایب قهرمان آسیا عنوان کرد: در مورد بانوان باید فعالیت زیادی صورت بگیرد. خود من به عنوان یک بانوی دوومیدانی کار می‌دانم این قشر با چه مشکلاتی روبرو هستند و هرکدام از آنها بدون مربی و امکانات تمرین می‌کنند.

رجبی گفت: یکی از مشکلاتی که وجود دارد این است که قهرمانان این رشته که دوران حرفه‌ایشان تمام می‌شود دیگر در این رشته به سمت مربیگری نمی‌روند، چون حقوقی که به آنها پرداخت می‌شود بسیار ناچیز است و با ماهی 800 هزار تومان کسی نمی‌تواند کار کند. باید به این مسائل توجه شود.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه وزارت ورزش مشکلات مالی دارد و نمی‌تواند تمام هزینه های فدراسیون‌ها را تامین کند، بنابر این رئیس آینده باید توانایی خوبی در جذب اسپانسرها و منابع مالی داشته باشد.

این قهرمان پرتاب وزنه بانوان در پایان تاکید کرد: سال آینده رقابت‌های المپیک برگزار می‌شود و روزهای مهمی را در پیش داریم که باید برنامه ریزی خوبی صورت بگیرد تا حداکثر امکانات برای ملی پوشان فراهم شود.


دیدگاه‌ها