کد خبر : 1264799 | 14 شهریور 1394 ساعت 10:31 | 5.2K بازدید | 0 دیدگاه

پیش‎بینی نمی‎کنم

مشحون: نمی‎دانم صمدبه جام‌ملت‎ها می‎رسدیانه

رئیس فدراسیون بسکتبال با تاکید بر اینکه لحظه به لحظه وضعیت تیم ملی در چین‎تایپه را پیگیری می‎کند، گفت: دقیقا می‌دانم که در هر لحظه چه بازیکنانی داخل زمین هستند، کدام یک عملکرد خوبی دارند و کدام‎یک نه.

مشحون: نمی‎دانم صمدبه جام‌ملت‎ها می‎رسدیانه
به گزارش ورزش سه" و به نقل از مهر محمود مشحون ضمن ابراز رضایت از عملکرد تیم ملی بسکتبال تا به این مرحله از مسابقات جام ویلیام‌جونز که در چین‌تایپه جریان دارد، اظهار داشت: البته هدف از اعزام تیم به این رقابت‎‌ها، قهرمانی نبود؛ اگر چه تیم ملی امروز در آستانه قهرمانی این رقابت‎ها قرار دارد و اگر بتواند نماینده روسیه را شکست دهد، صاحب این عنوان خواهد شد.

وی تصریح کرد: برای تیم ملی بسکتبال ایران که مسابقات تعیین کننده قهرمانی آسیا و انتخابی المپیک را در پیش دارد، حضور در مسابقات ویلیام‌جونز فرصت خیلی خوب برای تدارکات بیشتر و بهتر به حساب می‌آمد، از همین رو با وجود خیلی از مشکلات، شرایط را برای اعزام تیم به این رقابتها فراهم کردیم.

رئیس فدراسیون بسکتبال با تاکید بر اینکه با وجود حضور در ایران، لحظه به لحظه پیگیر وضعیت تیم ملی در چین‌تایپه است، گفت: هر روز با اعضای کادر فنی در ارتباطم و این‌گونه اوضاع و احوال ملی‌پوشان را پیگیری می‌کنم، حتی در جریان دیدارها به طور مداوم ارتباطم را پیگیری می‌کنم و در آن‌واحد در جریان موقعیت‌های ایجاد شده، وضعیت امتیازی و تعویض‌ها قرار می‌گیرم. دقیقا می‌دانم که در هر لحظه از دیدارهای تیم ملی در ویلیام‌جونز کدام بازیکنان در داخل زمین هستند، کدام‌یک عملکرد خوبی دارند و کدام‌یک دور از انتظار ظاهر شده‌اند.

مشحون گفت: به خاطر حساسیت و اهمیتی که شرایط تیم‌ملی در این روزها برایم دارد این‌گونه با وسواس و حساسیت وضعیت این تیم و ملی‌پوشانش را شخصا پیگیری می‌کنم.

وی با اشاره به آسیب‌دیدگی سجاد مشایخی در جریان مسابقات ویلیام‌جونز خاطرنشان کرد: سجاد جزو بازیکنانی است که بیش از آنچه باید به خود فشار می‌آورد تا بتواند هر چه بیشتر از توانایی‌ها و قابلیت‌هایش استفاده کند، مصدومیت او اتفاق بدی بود اما رو به بهبود است.

رئیس فدراسیون بسکتبال با بیان اینکه آسیب‌دیدگی آرمان زنگنه نیز رو به بهبود است، در مورد وضعیت صمد نیکخواه بهرامی که به خاطر آسیب‌دیدگی کتف از همراهی تیم‌ ملی به مسابقات ویلیام‌جونز و پیش از آن اردوی آلمان بازماند و جهت مداوا راهی فرانسه شد، توضیح داد.

مشحون در این رابطه به خبرنگار مهر گفت: البته از روزی که صمد جهت درمان راهی فرانسه شد، تا به امروز به طور مستقیم و شخصی از وضعیت وی خبردار نشده‌ام، اما ظاهرا این بازیکن هر ۳-۲ روز یکبار با سرمربی تیم ملی در چین‌تایپه در تماس است و وی را در جریان آخرین وضعیت خود قرار می‌دهد.

وی ادامه داد: همین امروز و فردا صمد باید به ایران بازگردد، از آخرین وضعیت وی بعد از درمان بی‌اطلاعم، اما آنچه مسلم است آرزویم این است که کاپیتان تیم‌ملی بهتر شده باشد و بتواند با آمادگی کامل و به دور از آسیب‌دیدگی تیم ملی را در مسابقات قهرمانی آسیا همراهی کند، البته سلامت بچه‌ها از هر مسئله دیگری برای ما واجب‌تر است، چون در این صورت می‌توانند کارآیی لازم را برای تیم ملی داشته باشند، اما در مجموع اینکه صمد به مسابقات قهرمانی آسیا می‌رسد یا نه را نمی‌دانم، امیدم این است این اتفاق بیفتد چون صمد همیشه در تیم ملی با حرص و ولع بازی می‌کند و مُصرانه تیم را در جهت پیروزی هدایت می‌کند.

رئیس فدراسیون بسکتبال در پایان این گفتگو در مورد اینکه با توجه به عملکرد تیم ملی در جام ویلیام‌جونز و اینکه در آستانه قهرمانی قرار داریم می‌توان در مورد کسب سهمیه المپیک از مسابقات قهرمانی آسیا ارزیابی دقیق‌تری داشت، گفت: پیش‌بینی وضعیت تیم‌ها و جایگاه آنها در مسابقات راحت نیست، علاوه بر این چنین پیش‌بینی‌ای فنی نخواهد بود. آنچه مسلم است تیم ایران در ویلیام‌جونز نشان داده آماده است. باورمن خیلی خوب بازیکنان را در این مسابقات محک زده است. امیدواریم نتیجه این حضور کسب سهمیه در چین باشد.

دیدگاه‌ها