کد خبر : 1264802 | 14 شهریور 1394 ساعت 10:42 | 4.4K بازدید | 0 دیدگاه

زیدوند:موفقیت درمسابقات‌جهانی برایم مهم‌است

ملی‌پوش وزن 66 کیلوگرم کشتی فرنگی در مسابقات جهانی گفت: این فرصت را آخرین فرصت خود می‌دانم و به راحتی از دستش نمی‌دهم چون حکم مرگ و زندگی برایم دارد.

زیدوند:موفقیت درمسابقات‌جهانی برایم مهم‌است
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از فارس، مهدی زیدوند در مورد حضورش در مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی جهان گفت: برنامه‌ریزی خوبی برای موفقیت در این مسابقات داشتم و تلاش می‌کنم مزد زحماتم را در مسابقات جهانی بگیرم. از نظر بدنی کم کم به شرایط ایده آل نزدیک شده‌ام و مشکلی برای حضور در مسابقات ندارم.

وی ادامه داد: امیدوارم روز مسابقه روز من باشد و با دست پر تشک مسابقه را ترک کنم. درست است که اولین میدان جهانی را در رده بزرگسالان تجربه می‌کنم، اما کم تجربه نیستم. شناخت خوبی از حریفانم دارم و می‌دانم تمام آن‌ها مدعی قهرمانی هستند.

دارنده مدال برنز جوانان جهان تصریح کرد: کار سختی در مسابقات جهانی دارم چرا که جانشین قهرمان بزرگی شده‌ام که در این سال‌ها همواره برای ایران مدال آور بوده است، اما استرسی از این بابت ندارم و تمام تلاشم را برای موفقیت انجام می‌دهم.

زیدوند افزود: این فرصت را آخرین فرصت خود می‌دانم و به راحتی از دستش نمی‌دهم چون حکم مرگ و زندگی برایم دارد. این مسابقات را زیاد برای خودم بزرگ نمی‌کنم؛ هرچند که می‌دانم باید با دست پر از آن خارج شوم.


دیدگاه‌ها