کد خبر : 1264805 | 14 شهریور 1394 ساعت 11:00 | 29K بازدید | 0 دیدگاه

آیا اولیویرا مخالف حضور مربی ایران است؟

غیبت ادامه‌دار پژمان در تمرینات تراکتورسازی

مربی تیم فوتبال تراکتورسازی در حالی که قرار بود از سه‌شنبه هفته قبل در تمرینات این تیم حاضر شود همچنان کارش را در این تیم آغاز نکرده است.

غیبت ادامه‌دار پژمان در تمرینات تراکتورسازی
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از فارس، تراکتورسازی در پنج هفته اول لیگ برتر نتوانست عملکرد خوبی داشته باشد و نتایج این تیم رضایت هواداران را بر آورده نکرد.

تراکتورسازی با کسب تنها 6 امتیاز در رده هشتم جدول قرار گرفته و همین مسئله باعث شد تا مدیران این باشگاه تصمیم بگیرند که از حضور یک مربی ایرانی در کادرفنی تیم خود استفاده کنند.

در تعطیلی تمرینات تراکتورسازی سعید عباسی مدیرعامل باشگاه خبر حضور علیرضا پژمان بازیکن و مربی سابق این تیم را رسانه‌ای کرد و قرار بود پژمان از سه‌شنبه 10 شهریور در تمرینات تراکتورسازی حضور پیدا کند.

پژمان با شروع تمرینات تراکتورسازی در محل تمرینات این تیم حاضر می‌شود اما تونی اولیویرا حضور او در کادرفنی را منوط به جلسه با مدیرعامل و انجام معارفه به صورت رسمی می‌داند.

با توجه به اینکه عباسی در چند وقت اخیر در تبریز حضور نداشته پژمان در تمرینات غایب است تا جلسه معارفه با تونی اولیویرا برگزار شود.

قرار است امروز یا فردا این جلسه با اولیویرا برگزار شود.

با توجه به اتفاقی که در برخورد با پژمان افتاده به نظر می‌رسد مربی پرتغالی چندان به اضافه شدن مربی ایرانی به کادرفنی راضی نبوده است.


دیدگاه‌ها