کد خبر : 1264808 | 14 شهریور 1394 ساعت 11:27 | 6.3K بازدید | 0 دیدگاه

هادی:هیچ حریفی را دست کم نمی گیرم

نماینده وزن 125 کیلوگرم کشتی آزاد ایران در رقابت های قهرمانی جهان گفت: هیچ یک از حریفان را در رقابت های جهانی برای خودم بزرگ نمی کنم و از سوی دیگر هیچ یک از آنان را نیز دستکم نمی گیرم.

هادی:هیچ حریفی را  دست کم نمی گیرم
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از اینا پرویز هادی آزاد کار تبریزی تیم ملی در رقابت های قهرمانی جهان روز شنبه افزود: در مرحله نهایی انتخابی تیم ملی با شکست همه حریفان به دوبنده تیم ملی رسیدم و امیدوارم با دعای خیر مردم در رقابت های قهرمانی جهان بتوانم نماینده شایسته ای برای کشورم باشم و سهمیه المپیک 2016ریو را بگیرم.

وی در مورد آنالیز حریفان خود اظهار داشت: رسول خادم سرمربی تیم ملی ساعت ها همه حریفان را برای من آنالیز و در مورد آنها با من صحبت کرده و شناخت کافی از همه آنان پیدا کرده ام. مشکل خاصی در این زمینه وجود ندارد.

وی در مورد حریفان سرسختی همچون طاها آکگول از ترکیه، بلال ماخوف روسی و زاچ ری از آمریکا نیز گفت: همه حریفان خوب هستند و برای کسب سهمیه المپیک پای به رقابت های جهانی می گذارند و در چنین مسابقات حساسی نه می توان آنان را خیلی بزرگ کرد و نه خیلی دستکم گرفت.آزادکار با اخلاق تیم ملی ایران که در یک سال گذشته شکستی را از حریفان خارجی و داخلی نداشته است ، خاطرنشان کرد: نه یک حریف را آن قدر بزرگ می کنم که برای خودم بت بسازم و نه دستکم می گیرم.

برای همه حریفان در رقابت های جهانی برنامه دارم تا بتوانم به مدال خوشرنگ دست یابم.وی در پاسخ به این سووال که در آمریکا اولین مدال جهانی خود را به گردن خواهد آویخت یا خیر؟ گفت: همه تلاش من کسب خوش رنگ ترین مدال در رقابت های قهرمانی جهان در آمریکا است.

پرویز هادی سال 93 ضمن قهرمانی در بازیهای آسیایی 2014 اینچئون کره جنوبی، جام جهان پهلوان تختی، صاحب بازوبند پهلوانی کشور شد. تیم ملی کشتی آزاد بزرگسالان ایران روز دوشنبه برای حضور در رقابت های قهرمانی جهان، عازم آمریکا می شوند.پیکارهای کشتی قهرمانی سال 2015 جهان و کسب سهمیه المپیک 2016 ریو 16 تا 21 شهریور ماه در شهر لاس وگاس آمریکا برگزار می شود.

دیدگاه‌ها