کد خبر : 1264842 | 14 شهریور 1394 ساعت 13:45 | 19.8K بازدید | 0 دیدگاه

استیلی: سردار و طارمی گل کاشتند

حمید استیلی سرمربی ملوان تیمش را برای بازی مقابل تیم سابقش آماده می کند.

استیلی در مورد بازی تیم ملی برابر گوام و شرایط تیمش در تعطیلات لیگ گفت و وگویی با ورزش سه انجام داد:

گوام حریف ما نمی شد

ایران تیم اول آسیاست و واز قبل هم معلوم بود که گوام حریف ما نمی شود و پیش بینی می کردم که با تعداد گل بالا گوام را شکست بدهیم.فکر می کنم در این بازی بازیکنان ایران عالی کار کردند و در زمین هنرنمایی کردند. استعدادهای خوبی در زمین داشتیم که می توانند آینده تیم ملی را بسازند.با این برد بازیکنان تیم ملی روحیه گرفتند و مردم هم فوتبال زیبایی را دیدند.

طارمی و سردار گل کاشتند

به نظر من جوان های تیم ملی همه را امیدوار کردند و در این بازی سردار آزمون و مهدی طارمی گل کاشتند.هماهنگی خوبی که بین کارلوس و بازیکنان بوجود آمده باعث شده بازیکنان در زمین به خوبی تاکتیک های مربی را پیاده کنند.این برد خیلی خوب و روحیه بخش بود اما ما باید برابر تیم های بزرگ هم قوی کار کنیم وخوشبختانه با حمایتی که از تیم ملی می شود این تیم می تواند نتایج خوبی بگیرد.

باید شرایط برای تیم ملی مهیا باشد

در هیچ زمانی چنین امکاناتی برای تیم ملی مهیا نکردند و در حال حاضر هم با تعطیلی لیگ کارلوس کی روش تمام امکانات را برای آمادگی تیمش در اختیار دارد.البته من مخالف این کار نیستم و اتفاقا برای موفقیت تیم ملی باید شرایط همینطور باشد.

زمانی می خواستم به راه‌آهن کمک کنم

ما اردوی خوبی در سرعین داشتیم و چون قبل از شروع لیگ، ملوان زمانی کافی را برای آماده‌سازی نداشت، اما در این اردو روی کارهای بدنی و تاکتیکی کار کردیم.البته بازی جام حذفی تا حدودی برنامه ما را تحت تاثیر قرار داد ولی در مجموع اردوی خوبی را برگزار کردیم.ما بازی حساسی هم برابر راه آهن داریم این تیم در این فصل خوب کار کرده و کار راحتی نداریم. این بازی برای من حسایتی ندارد و به هر حال من زمانی برای ماندگاری این تیم تلاش کردم و حالا سرمربی ملوان هستم و به موفقیت تیمم فکر می کنم.

دیدگاه‌ها