کد خبر : 1264845 | 14 شهریور 1394 ساعت 13:54 | 16.1K بازدید | 0 دیدگاه

آقایی: تراکتور باید رضایتنامه ام را بگیرد

تراکتورسازان که ابتدای لیگ را خوب نتیجه نگرفتند اکنون در وقفه ایجاد شده سخت تلاش می کنند تا نتایج کسب شده را جبران کنند.

آقایی: تراکتور باید رضایتنامه ام را بگیرد
به گزارش "ورزش سه"،  سعید آقایی در رابطه با شرایط تراکتور گفت: تمرینات خوبی را انجام می دهیم و تیم بیش تر هماهنگ شده امیدوارم بتوانیم سه امتیاز را در اصفهان بگیریم.

او در مورد اینکه بعد از تعطیلات تراکتور می تواند نتایجی که گرفته را جبران کند یا خیر ادامه داد: امیدوارم همینطور باشد. خوب تمرین می کنیم و با رفاقتی که در تیم به وجود آمده انشاالله بتوانیم سه امتیاز ها را جمع کنیم.

دفاع چپ تراکتور درمورد اینکه تکلیفش بعد اتمام سربازی چیست گفت: هجدهم مهرماه سربازی ام تمام می شود و فعلا بلاتکلیفم،راستش من دوست دارم در تراکتور بمانم ولی هیچ اقدامی برای گرفتن رضایت نامه ام انجام نشده‌.

وی درمورد اینکه مصدومیتش یه اتمام رسیده یا خیر گفت: از ناحیه انگشت پا درد داشتم که دو روزی است تمریناتم را شروع کرده و خوب شده ام.

آقایی در پایان درمورد اینکه به نظرش تراکتور امسال قهرمان می شود یا خیر افزود: اگر به انسجام تیمی برسیم و بازیکنان،کادر فنی،هواداران و کادر مدیریتی به یکدیگر اعتماد کنند حتما قهرمان می شویم.

دیدگاه‌ها